passen 17mm hex op een traxxas t-maxx??

hoi,

de titel zegt het eigenlijk al, mijn vraag is of 17mm hex adapters van een HPI Savage ook op mijn Traxxas T-maxx 3.3 passen.

ik wil wel graag phaltline wielen en banden op m'n traxxas maar dat zijn 17mm, daarom dus deze vraag,

in principe zijn alle hex adapters toch hetzeflde??

groeten.

Nico

Als je een set phaltline banden gemonteerd op bijv. blast velgen besteld, dan zitten hier 17mm hex adapters bij.
Ook bij de losse blast velgen of tremor velgen zijn de 17mm hex adapters bijgevoegd.
Zou gewoon moeten werken volgens mij.

Hier een fotootje van wat er bij 2 velgen (1set) geleverd word:
1iyc89.jpg

Laatst bewerkt:
Ik was nog geen 58 euro kwijt voor 4 velgen met banden en verzendkosten... bij liquidrc. Dus ik weet niet wat je te duur vind?
Ook op ebay vind je ze rond deze prijs.

Laatst bewerkt:
Gezien de leeftijd van de TS is 60,- al gauw te veel ;)

Helaas zijn banden in monster/truggy formaat nou eenmaal duur...

Overigens ben je bij Liquid vaak beter af , zeker met de verzendkosten :!:
De banden zijn vaak hetzelfde geprijst alleen de verzendkosten van die op E-bay zullen stuuuuukkkkken hoger zijn als de $0,99 van Liquid

bedankt voor de reacties, ik zie wel even wat ik doe, maar zestig euro is denk ik toch te veel.

jullie weten niet wat voor banden op die velgen kunnen uit mijn vorige post??

gr.

Nico

Dat zei ik dus al ..... 60,- is te veel .....

Dan zal je MP of het Te koop gedeelte in de gaten moeten houden en moeten hopen op een koopje....

Nieuwe wielen/banden kosten nou eenmaal een hoop geld....

bedankt voor de reacties, ik zie wel even wat ik doe, maar zestig euro is denk ik toch te veel.

jullie weten niet wat voor banden op die velgen kunnen uit mijn vorige post??

gr.

Nico
Vergeet niet dat die velgen per paar gaan.
Dus voor 4 moet je 2x9 pond uitgeven.
De verzendkosten daarvoor zijn weer niet bekend bij de link die jij gaf. Maar zal zeker meer zijn dan de 3 pond die binnen engeland geld.
Dus op zijn minst ben je daar al 21 pond voor kwijt. Dat is nu 24 euro. En dan moet je de banden nog hebben. Dan ga je ook richting de 50 a 60 euro.
Deze Band past er bijvoorbeeld op. een dikke 20 euro per paar!

Dat bedrag ben je gewoon kwijt voor een set nieuwe velgen met banden.

Laatst bewerkt:
Back