past een 2650mah lipo in een trex450pro?

beste heren en dames
ik heb de volgende vraag
past een 2650mah 3s 11.1v lipo op een trex450pro zonder dat ik problemen krijg dat de canopy niet past?

de afmetingen zijn
L136 x H45 x B18

heb deze namelijk besteld maar zie net dat de normale afmetingen zijn voor een 2200mah 11,1v lipo

L102 x H37 x B24

hoop dat dit gaat passen:confused::confused:

Nick

Ik heb in ieder geval nooit meer dan 2200mAh / 30C onder de canopy gekregen zonder de boel te forceren.

Joop bedankt voor je reactie
ik heb al een mail gestuurd met de vraag of ze deze kunnen om ruilen tegen een 2200mah lipo (bij hobbyking nl warehouse)
ik hoop dat de mail gelezen word voor de lipo word afgestuurd:(

ook stom stom van mezelf was even in de war met mijn 500er die vliegt op 2650-3000mah 22.2v 6S

ik heb al een tijdje geen 450 meer
maar toevallig een alzrc 450 devil fast besteld (kloon van de align 450pro (goblin) dus moest nieuwe lipo's bestellen

Gr Nick

Ik heb de hyperion 2100 en de nanotech 2200. En dat lijkt bij mij wel de max te zijn.
Zou mooi zijn als je ze nog zou kunnen switchen.

Of zonder canopy gaan vliegen.....................
Of de lipo zo ver naar beneden zetten,en hopen dat je de canopy erop krijgt.
Ikzelf vlieg mijn trex 450 Pro V2 met 2200 mAh lipo`s,geven voldoende power voor tic tocs enz.....
En ik vlieg mijn trex 500 met 3300 mAh lipo`s (deze passen net onder de canopy)
En in soft 3D (dus langzame tictocs en stall turns enz) haal ik er 5 minuten vliegtijd mee..........................
Ben nog opzoek naar een andere motor voor de 500, de standaard motor M versie vind ikzelf mager kwa vermogen,vlieg de heli met 100% vlakke throttlecurve en 60A Jive.
Kan niet echt stampen met deze heli.........................

Ik heb zelf geen T-rex 450 maar de Walkera 450D03 en daar past de 2650 nantech net in met een extra laag klitteband bovenaan zodat hij toch stevig vast zit maar dus onder minder uitsteekt. De afmetingen zijn wel anders, 134x44x17mm dus net wat korter.

Ik heb de bestelling moeten anuleren , en weer nieuwe besteld bij hobbyking DE ware house ;)
zijn al onderweg :D
al een deel onderdelen(RC711) voor mijn alzrc 450 zijn ook al binnen:
servo's
moter
esc
carbon landings gestel
microbeast had ik al een week liggen

en nog wat spares :mrgreen:

Nick

thanks Joop

nu alleen nog wachten dat de heli binnen komt duurt nog wel even :(

zal er een bouw verslag van maken en posten wat de kwaliteit is van alzrc