Hallo, nieuw hier en een vraag.
Heb een Schumacher SST Sport staan. Ben weer een beetje gaan hobbyen er aan en heb o.a. schokbrekers moeten vervangen etc.
Ding rijd, stuurt, en de rest.
Alleen heb ik in mijn jeugd ooit de voorbumper inclusief houder eraf gereden.
Klinkt erger dan het is.
Het deel dat in het voorste diff behuizing valt is nog heel, enkel de plaat waar de foam bumper op moet is afgescheurd.
Nergens te vinden natuurlijk.
Iemand een idee of onderdelen van een MI1 op een SST passen?
Heb wat zitten kijken, en volgens mij komt de bumper van een MI1 niet overeen met de SST.
Verder lijkt zo'n Mi1 V2 verdacht veel op een SST Sport.
Verder, rijden er nog mensen meet SST's op clubs? en waar dan?
Is de Mi1 v2 nog relevant? Of net als de SST destijds snel uigefaseerd en niet interessant voor clubraces?
Zo'n MI1 v2 kost de wereld niet, wel zo leuk om weer terug in de hobby te komen voor een schijntje.
Hiernaast nog een Tamiya DT-03, maar daar valt weinig mee te doen behalve een te snelle motor er in en raggen.
Heb een Schumacher SST Sport staan. Ben weer een beetje gaan hobbyen er aan en heb o.a. schokbrekers moeten vervangen etc.
Ding rijd, stuurt, en de rest.
Alleen heb ik in mijn jeugd ooit de voorbumper inclusief houder eraf gereden.
Klinkt erger dan het is.
Het deel dat in het voorste diff behuizing valt is nog heel, enkel de plaat waar de foam bumper op moet is afgescheurd.
Nergens te vinden natuurlijk.
Iemand een idee of onderdelen van een MI1 op een SST passen?
Heb wat zitten kijken, en volgens mij komt de bumper van een MI1 niet overeen met de SST.
Verder lijkt zo'n Mi1 V2 verdacht veel op een SST Sport.
Verder, rijden er nog mensen meet SST's op clubs? en waar dan?
Is de Mi1 v2 nog relevant? Of net als de SST destijds snel uigefaseerd en niet interessant voor clubraces?
Zo'n MI1 v2 kost de wereld niet, wel zo leuk om weer terug in de hobby te komen voor een schijntje.
Hiernaast nog een Tamiya DT-03, maar daar valt weinig mee te doen behalve een te snelle motor er in en raggen.