Ach, opscheppen.. is dat opscheppen, Theo?
Als je nou iets nieuws gekocht hebt en je bent er blij mee.. dan neem je het ook mee naar je club om te laten zien toch? Dan is toch niet het idee dat je anderen de ogen wilt uitsteken, maar gewoon laten zien dat je blij met iets bent.
Ik zie het forum als een club (2e club voor mij dan) en in dat kader vind ik het niet raar om, als je wat gekocht hebt en er blij mee bent, dat hier te laten zien.
Ik bedoel.. het is ook zinloos om er waarde aan te hechten, iemand die daadwerkelijk denkt dat ie hier mensen ogen uitsteekt met iets wat ie gekocht heeft, is een beetje zielig, ik bedoel, er zijn altijd mensen met nog mooiere/duurdere spullen..
Ik ken dit (show je nieuwe spullen) van een ander forum, en daar werkt het eigenlijk best goed. Het mooie ervan is ook dat mensen elkaar dan informatie gaan geven.. bv. van 'oh jij hebt die lader gekocht, dan moet je deze firmware eens proberen'... ofzo..
En soms kom je ineens iets tegen waar je al lang naar zocht maar waarvan je dacht dat het niet in de handel was.