Fotor
Forum veteraan
Afgelopen week kreeg ik van paypal (nou ja, niet dus) een mail met de volgende tekst:
Naar aanleiding van deze mail heb ik contact opgenomen met paypal, en zij hebben mij bevestigd dat deze mail niet van hun komt. Criminelen proberen op deze manier aan je inloggegevens te komen en zo je rekening te plunderen.
Ik weet dat op dit forum veel mensen gebruik maken van paypal, vandaar deze waarschuwing.
Met daarbij een mooie knop om in te loggen, je komt hiermee op een site die een exacte kopie is van de paypal homesite. NIET INLOGGEN!Beste R Esveldt,
Hartelijk dank voor het gebruik maken van PayPal. U heeft de verzendlimiet van uw PayPal-rekening bijna bereikt. Als u deze limiet bereikt, kunt u helaas geen geld meer overmaken.
Hoe kan ik mijn verzendlimiet opheffen?
Druk op onderstaande knop 'Ga naar PayPal.nl en log in op uw PayPal-rekening. Klik vervolgens op de link Niet-gecontroleerd op de pagina Rekeningoverzicht en volg de instructies.
Waarom zijn er limieten op mijn PayPal-rekening?
Als veiligheidsmaatregel hebben alle PayPal-rekeningen verzend- en opnamelimieten. Deze limieten zijn ingesteld ter controle. Dit om er zeker van te zijn dat uw dat u de eigenaar bent van de bankrekening of de creditcard die gekoppeld is aan uw PayPal-rekening.
Met vriendelijke groet,
Robbert de Haan
Marketing directeur PayPal Benelux
Naar aanleiding van deze mail heb ik contact opgenomen met paypal, en zij hebben mij bevestigd dat deze mail niet van hun komt. Criminelen proberen op deze manier aan je inloggegevens te komen en zo je rekening te plunderen.
Ik weet dat op dit forum veel mensen gebruik maken van paypal, vandaar deze waarschuwing.