Pc cooling fan.

nou ik koop gewoon 1 fan voor een extra voor een andere auto voor op de motor en ik koop later wel eens gewoon de mamba monster fan + case. Heb ik meteen weer een glimmende regelaar :)

ja en die fannetjes gaan altijd vrij vlot stuk want we rijden offroad, stof e.d noem maar op.
dus is het economischer em er een paar te hebben liggen.

nou ik koop gewoon 1 fan voor een extra voor een andere auto voor op de motor en ik koop later wel eens gewoon de mamba monster fan + case. Heb ik meteen weer een glimmende regelaar :)

de fan om de castle regelaars zijn niet te vertrouwen. die gaan pas draaien bij oververhitting, stel dat het fannetje kapot is dan fikt mooi je castle regelaar uit omdat je het niet hebt kunnen checken of je fan het wel goed doet.

ja ik weet wat je bedoelt :). Maar ik heb over m'n regelaar een panty kousje zitten dus stof en zand is geen probleem meer. En over het laatste berichtje wat je zei dat je niet weet of ze wel of niet draaien dat kan je zien. Als je je regelaar aanzet draait de fan ffe in het begin en daaraan kan je zien of ie het doet ja of nee.

Ik pleeg ook nog onderhoud aan mijn coolfan (dankjewel westcoast :)) dat doe ik ongeveer 1x in de 6 maanden of als het nodig is.

klopt, voor mijn e-revo gebruik ik ook geen fan (ja alleen die van mij esc gaat aan). Maar ik heb een hobbytech mijn eerste 1/8 buggy, en hier zit een standaard motortje in die eigenlijk te licht is voor de buggy dus daarom heeft ie wel een vinnetje nodig

Back