Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn vader heeft zo'n programmatje ontwikkelt, werkt wel alleen op fleischmann FMZ en besturingssysteem MS-DOS. Doet het heel goed, ik gebruik het al jaren
gilbert.
koploper is een pograma dat alles kan en ook nog eens gratis is
je kunt het vinden bij www.pahasoft.nl
het kent alle systeemen en is voledig te programeren.
als je het niet gratis registeerd kun je maar drie treinen bestuuren maar na registratie is het alle remmen los
laurens het is ook te koop voor belagelijk veel geld.
daarom is pahasoft.
een free ware programma gaan maken.
ook kun je met twee oude pc's de hele baan bestuuren zonder dus die interface en control unit.
dat doen ze met MRdirect ook weer een freeware programma.
modelbouw is al duur genoeg denken de programeurs beter het zelf goedkoop maken en als anderen er van mee kunen genieten waarom niet
Laurens, het gaat tenslotte om een schoolwerk, kopen en installeren gaat niet zo'n schitterende beoordeling krijgen.
Ik vermoed zelfs (het is voor een kennis) dat kant-en-klare software ook niet mag, maar het is wel een goede leidraad voor zijn eigen programmatuur.
gilbert
als hij dit bij eigen keuze heeft gekozen als project moet je wel van hele goede huisen komen.
het is namelijk nog best wel ingewikkeld om software zo als dat van pahasoft te maken
Marco, ik weet niet precies wat die jongen kan, maar hij verslijt wel hele dagen achter de PC. Spijtig genoeg heb ik 2 zwarte gaten, programeren en elektronica. Zo'n zelfbouw freesmachine zoals hier op het forum besproken wordt kan ik dus wel rustig vergeten