pc kabel dragonfly

• Topicstarter Topicstarter joepie
  • Startdatum Startdatum
J

joepie

Guest
hoi heli-vliegers,

is er iemand die mij kan helpen aan tekeningetjes of schema's van de kabel die je kan gebruiken tussen pc en de dragonfly zender.
hoop binnenkort mijn dragonfly te ontvangen van eheli en kan ik ondertussen zo'n kabeltje maken. :o
kan ik binnenkort oefenen met de zender en een flightsimulator.

groetjes ronald

moet eens kijken /zoeken naar zender interface pppjoy
enz (pdf bestandje over het maken van die kabel en installeren van de software )
nu met aansluiting van dragonfly connector

hoi vliegers,

ja kopen is altijd de laatste optie verzendkosten en zo je weet wel te duur en te simple voor een knutselaar.
heb intussen al een stekker met een stukje snoer maar ja nu nog iemand vinden die zijn kabeltje ff door wil meten.

groetjes ronald

ps: ben wel benieuwd of er nog transsistorretje in zit of zo met een weerstand

11 euro :|

anyway heb er nog wel eentje liggen, voor 2 euro issie voor jou :).

gr. Aldert

Hoi Aerotronic,

leuk van die kabel voor 2 euro maar zou je eens contact met me kunnen opnemen nu snap ik er niks meer van.
als ik op je site kijk staat hij daar voor 9 euries en een beetje :!: :!: :!:

leg dat maar uit :P :P :P :P

das de commerciële versie... blijkbaar ligt de inkoopprijs vrij hoog (alles is met prijsfunctie berekend ;))

Particulier is andere koek ;)

Nee ik heb nog wat oud spul dat ik buiten het bedrijf om verkoop.

groeten,
Aldert

AeroTronic zei:
das de commerciële versie... blijkbaar ligt de inkoopprijs vrij hoog (alles is met prijsfunctie berekend ;))

Particulier is andere koek ;)

Nee ik heb nog wat oud spul dat ik buiten het bedrijf om verkoop.

groeten,
Aldert
commerciële versie kan ook wel 3 euro zijn hoor, kijk maar naar flexmaster23 :wink: (ff naar boven scrollen)

dat kan wel, maar daar ligt mijn inkoop zelfs ver daarboven. De reden hiervoor weet ik niet. Ik vrees dat de chinezen ook al lekker grote winstmarges hanteren ;).

Daar ben ik nu anders wel van afgestapt...

AeroTronic zei:
dat kan wel, maar daar ligt mijn inkoop zelfs ver daarboven. De reden hiervoor weet ik niet. Ik vrees dat de chinezen ook al lekker grote winstmarges hanteren ;).

Daar ben ik nu anders wel van afgestapt...

dus het zou betekenen dat de verkoper die hem voor 3 euro verkoopt verlies maakt?

da;s nie zo hoor :)

echt wel :D

Ergens anders ingekocht dan door mijn leverancier bij Esky...

Back