pdf tilen

• Topicstarter Topicstarter Ghost_Whiper
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost_Whiper

Guest
wie heeft een programmatje om pdfs te tilen want ik kan met adobe acrobat geen paginas tilen
als iemand de tekeningen voor mij wil tilen vind ik het ook goed

Je zou Coreldraw 12 eens kunnen proberen, je kunt een trial versie downloaden, zoek maar eens via Google.
Er zijn misschien simpeler programma's om dat te doen, maar ik weet dat deze werkt!

@nne

Adobe photo shop kun je pdf mee openen en daarna als ander bestand opslaan.

Groeten Gerjan

Kun je in Photoshop ook tilen?

Je kunt in Photoshop niet alle PDF-jes openen, het hangt er vanaf waarin deze gemaakt is.

piccolopup zei:
Je kunt in Photoshop niet alle PDF-jes openen, het hangt er vanaf waarin deze gemaakt is.

daar kom je maar op 1 manier achter
uit proberen :wink:

groeten Gerjan

ik heb het inmiddels laten plotten op mn werk
maar ik denk dat ik een oudere pro versie van acrobat koop die het kan ben ik wat goedkoper uit

hoe moet ik met adobe photo shop een pdf. file tilen? kan iemand mij dat vertellen of zou iemand dat voor mij willen doen het daat om een hydromite hij moet rond de 50 cm worden.

jacarb, je kan ook gewoon even met je hydromite tekeningen naar de copyshop gaan en ze bijv. inplaats van 100%, 80% laten afdrukken! ik had mijn hydromite gewoon 100% afgedrukt! nu is die zo'n 66 cm

o ja, reken wel op kosten rond de 6-7 euro! ik had dacht ik 3 pagina's op a2 voor 8 euro

Back