Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als die pdf op een site staat kan je daar gewoon naar linken. Als het een eigen pdf is die je in een bericht wilt zetten, moet je een domein hebben om hem daar op te slaan, dan kan je hem met een ftp programma van je pc naar dat domein uploaden. Als je geen eigen domein hebt wordt dat moeilijk, als het om een incidenteel geval gaat wil ik daarbij wel helpen. Dan moet je even een PB sturen.
Ik heb een programmaatje dat PDF omzet naar JPG. en deze kan ik wel plaatsen. Alleen weet ik niet hoe groot het JPG-bestand wordt, als de PDF 2Mb is. Als het te groot wordt wil ik graag gebruik maken van je aanbod.
Bij je huidige provider heb je als het goed is vast wel een paar MB aan homepage ruimte waar je ook (tijdelijke) bestanden kunt plaatsen, even de helpdesk pagina's van je provider doornemen.
Je ziet op sommige fora wel eens dat je bestanden kunt hangen aan een posting. Ik ondersteun dat nog niet, maar wil best wel eens overwegen of dat handig zou zijn in bijvoorbeeld de bouwverslagen-forums..