PDF's verdelen.

hallo ik heb 2 plannen liggen van depron toestelleke in pdf, nu is de vraag of iemand weet hoe ik dat bestand kan afprinten op a4kes of toch verdelen in a4kes??
of moest iemand dat kunnen doen kan ik de plannen doorsturen.

groeten

uh? Hoe groot zijn die plannen dan, zou je het eigenlijk op A3 moeten printen?

Meestal kan je bij je PDF/printer settings de dingen instellen voor print op 1 pagina etc...
Of je kan het verdelen over meerdere A4 pagina's, alleen het aanelkaar plakken kan lastig zijn, om het recht te krijgen in iedergeval

Klopt, is een flink probleem geweest bij mij...

Ik kan met Inventor wel Tiled printen. Uiteindelijk heb ik met CutePDF de bestanden "getiled" geprint naar PDF met de CutePDF.

Een bestaand PDF bestand Tilen naar A4 is mij nog niet gelukt.

Welke toestellen zijn het? Misschien dat iemand zowieso nog een versie voor A4tjes heeft liggen?

leuke vliegtuigjes :). niet eens zo duur ook (hoewel het alleen maar depron is natuurlijk)...

IK heb de plannen in ieder geval niet in A4...
Wie weet wie er nog met een oplossing komt. Misschien een vragen aan Hans (TITA). die was er ook mee bezig.

tita met deze toestellekes bezig?? is idd geen geld, maar die platen staan hier toch maar te vergelen, en heb nu een snijdraad gekregn voor nieuwjaar dus kan ik ze nu mooi uitsnijden:p:p
greetz alvast bedankt

nee, Hans had aan mij een keertje gevraagd hoe dat kon. Hij was er ook mee aan het klooien. Het splitsen van PDFjes dan hè :).
Hij is hier nu met die Descent bezig :).

Ik kan dus naar PDF printen, dus in 1 keer Tiled printen naar PDF. Van een bestaande kan ik niet zomaar eentje opdelen in A4tjes. Dat is dus na lang onderzoek nog niet gelukt. Hans had wel flink wat meer progs dan ik, dus misschien is het hem al gelukt...

Ey, eclipse, stuur mij eens je mailadres, dan stuur ik hem op :).
het is gelukt. kan jij ff uitprinten (5 A4tjes) om na te meten of het goed is?

Edit:

Het lijkt wel te kloppen nu, stom dat ik hier niet eerder aan gedacht heb. Zit wel banner doorheen omdat het een trial version is, maar goed. het gaat om de lijntjes :).
eclipse gaat ze uitprinten en testen. Als ze goed zijn, upload ik ze en post ze wel hier.

hmmm kheb ze nu kunnen printen maar ik denk dat ze toch herschaald zijn hoor?? want als ik de gewone shark neem en ik kleef ze aan elkaar dan kom ik voor 1 vleugelhelft op ongeveer 28.5cm uit... dus samen is dit toch geen 73 cm... kan dit kloppen??
greetz

mhh, de grote moet idd ±73cm zijn. Zal eens kijken waar hij verschaalt is en of ik dat nog anders kan oplossen...

mhh, blijkt dat tijdens het importeren naar inventor de boel idd dus verschaal word. Heb daarna met wat omrekenen en meten (met lineaal) op mijn beeldscherm hem wat vergoot.

Van deze versie heb ik ff de 1e 2 a4tjes uitgeprint op te controleren. 1 vleugelhelft is nu precies 37 cm. Span is dus 74. Best aardig toch? Origineel is 29 inch= 73,66 cm.
heb hem naar jou opgestuurt chris.
zet hem ook wel hier.

Shark A4:
http://www.freewebs.com/sietsevd/shark/Shark A4.pdf

wat wordt chris weer in de watjes gelegd zeg :D
alvast bedankt aan sietse, kan ik ze ook lekker afprinten :P thx!

greets!

Back