pepijn's gedrocht

• Topicstarter Topicstarter pepijn de vos
  • Startdatum Startdatum
P

pepijn de vos

Guest
ik heb met wat oude spulletjes(2 x-lipo's 4 x-motoren, van de x-twin dus 1 schakelaar 1 geval) dit gemaakt:

PICT5315.JPG

PICT5316.JPG

PICT5313.1.jpg

PICT5317.JPG

PICT5319.JPG

hij vliegt zo 10 meter.
hij heeft geen besturing, want die is kapot.(zit alleen een schakelaar op)

het is ook zwaar!
als je hem gooit komt er niks van.
maar met 4 motoren vliegt hij biiijna, als je die onderste vervangt door ook een depron vleugel, dan zou hij vliegen, maar omdat we geen besturing hebben is het niet handig als hij stijgt :D

misschien een idee voor iemand die nog wel een werkende besturing heeft.

dat ding daar onder is trouwens van een ander stuk speelgoed.
een vliegtuigje dat je met luchtdruk wegschiet.

is 4 motoren geen overkill? smijt gewoon die onderste vleugel eraf

ach je moet wat he, en hij vliegt mooi zo hoor ;)
een filmpje van de mobiel misschien?
vliegt echt super strak zo, met besturing er in zou je hem kunnen verbeteren dat hij ook omhoog kan, maar met een aan-uit schakelaar als enige besturing... beter dat hij ook weer beneden komt :D(en niet midden op de weg of in een boom, als de accu leeg raakt)

1. de accu raakt op, en daar heb ik nog niet over nagedacht, het laden.(vind ik wel wat op hoor)
2. ik heb dus een filmpje van 0 kwaliteit, en met het vliegtuig met een lege accu(vliegt half zover)
3. ik weet niet waar ik het moet dumpen... hoe heet die ene site ookalweer?

zit hier nog met dat filmpje...
de accu is ondertussen voor de 2de keer aan de lader.

we hebben een nieuw model gemaakt met de motoren op een andere plek, en de ondervleugel van depron.
maar dat vliegt voor geen meter!
hij is volgens mij scheef gebouwd, er zitten allemaal schroefjes in aan alle kanten om hem recht te houden.
en komt nog minder ver dan dien ander.

ik ga met jurriaan maar een geheel ander model maken, met grotere vleugels, en minder gewicht.

het oude model vloog zonder motoren wel heel goed!
beter dan met :P

Back