Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Hee Peter,

qua afweking heb je 100% gelijk, maar geef ook meteen eerlijk toe dat ik "al snel tevreden ben".
Dat zal je straks waarschijnlijk ook wel in de kist terug vinden maar dan gaan jullie maar op 1 meter afstand staan ipv 0,25 meter ;-)

In de lucht vallen die imperfecties niet op en het is nu eenmaal een model wat gebruikt moet worden :yes:

Ben zelf tevreden, zeker daar het voor de eerste keer is op deze manier :D

En ja, ben nu al blij dat ik van het NASA schema af ben, komt deze kist nog meer tot zijn recht :yes:

Ja, anders werden ze te mooi ;-)

F-15-250.jpg

F-15-251.jpg

Morgen weer verder :)

Laatst bewerkt:
De Jets Over Pampa inschrijving is ook were begonnen dus heb mezelf meteen maar ingeschreven, wete ik in ieder geval voor wanneer die klaar MOET zijn ;-)

Aja, geloof dat er in mei ook a 2 meetings staan :lol:

Dank je Henry, leuk dat je meeleest :yes:

:oops: OEPS :oops: kom er om 8 uur achter dat ik een grove fout heb gemaakt :oops:

Heb dat meteen meer even recht getrokken, nu alleen nog even bedenken wat ik ga doen met de nog bestaande misser :roll:

Naja, er gata vandaag gevlogen worden dus zal niet heel veel meer kunnen doen, maar heb nog zat schuurwerk liggen :lol:

En het moeilijkste ook gevonden:

Ga alvast maar weer wat decal papier bestellen :D

Laatst bewerkt:
Gaat er weer gaaf uit zien zo Berto! :yes:

Je hebt ons nu natuurlijk wel nieuwsgierig gemaakt wat die "grove fout" en "bestaande misser" nou eigenlijk was... ;-)

De fout (eigenlijk 2 fouten) is te ontdekken op de bovenstaande 4 foto`s.

Spuitwerk zo ook beter kunnen maar aldoende leert men ;-) (hoop ik)
Gaan jullie maar op 1 meter staan :yes:

Gaan jullie maar op 1 meter staan :yes:[/QUOTE]

Ik laat mijn brilletje thuis ok.:cool:

Iedereen gaat zo nu en dan de fout in. Zelf heb ik bij de bouw van de sting ook een fout gemaakt. Herstellen en doorgaan is het defies.

gr gj

Denk dat ik aan deze "fout" niets doe,maakt hem misschien wat herkenbaarder in de lucht.

En Dick, jij mag je brilletje wel op doen hoor ;-)

Zo na een week de F15 niet tehebben aangeraakt vanwege omstandigheden moet het nu maar weer eens gebeuren.
Vanochtend voor 8èn op het werk al even aan het schuren geweest, dat hoop ik vandaag af te maken en de laatste delen ind e spuitplamuur te zetten.

Dan weer even tijd zoeken of een paar uurtjes vrij nemen om de romp te spuiten, moet kunnen deze week.

We zullen zien.

op 1 of ander manier.....................

Naja, vandaag het luik, de airbrake en het laatste stukje op de romp gespoten.
Misschien dat ik morgen maar een uurtje of zo minder ga werken om de romp grijs te spuiten.

Eindelijk.......................... :roll:

Ech wel :mad:
Maar als het zou lukken dan kan ik morgen de kist helemaal grijs spuiten en misschien woensdag de donkere kleur erop.

Moet koemnd weekend weer werken dus dan zou ik al een beetje met de inbouw kunnen beginnen...........(al moet ik de flaps niet vergeten..................... :roll: )

Back