Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rob zei:Ik ga deze regelaar in combinatie met een buitenloper Axi 2212/34 op 3 lipo's gebruiken. Ik heb nu de cut-off spanning op optie 4 gezet (7.2V) en de soft power cut-off gekozen. Verder de fabrieksinstelling leek me prima voor deze combinatie. Mee eens?
Skidz zei:Zoals uit een eerder topic valt te halen, heb ik een Phoenix 10 borstelloze controller waar een software-bug in zit. Ik heb van Castle Creations een nieuwe toegestuurd gekregen, en op mijn mailtje waarin ik aangaf de oude terug te sturen werd gereageerd dat dat niet hoefde ivm verzendkosten... Dus nou heb ik 1 goede controller en 1 met een software fout.
Is het mogelijk om de PIC van de controller opnieuw te (laten?)flashen, maar dan met de juiste software? Ik vind het namelijk een beetje zonde dat er nu een fysiek goede controller werkloos ligt toe te kijken in de bak 'oude spullen', alleen maar door een software fout...
Ik denk niet dat je hem kan herprogrameren. Wel configureren.Skidz zei:@Niels: Met de PHX link is dat ding dus wel te herprogrammeren? In dat gevalbestel ik er gisteren een!
Ton.
Satoer zei:Ik denk