Phoenix flight simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren om met helikopter te beginnen, bv Align 450. Om in de winter lekker thuis te kunnen oefenen wilde ik Phoenix V4 kopen. Op internet vond ik soort van USB stick (40eur,incl software) die stukken goedkoper zijn dan het standaard pakket van PhoenixV4 ca 90eur. Het is heel anders dan het zwarte kastje wat bij het originele pakket zit. Heeft iemand hier ervaring mee?

groet Rob.

Hoi Rob,

Ik heb toevallig vanmiddag Phoenix RC 4 gekocht bij 2 Brothers RC in Bussum.
Zij hebben mij fantastisch geholpen door een 3.5mm female stekkertje zo om te bouwen dat ik nu een 3.5mm jack aansluiting op mijn Futaba FC18 zender heb.
Ik ben nu nog bezig om de zender juist af te stellen in Phoenix 4, lukt nog niet helemaal morgen nog ff bij 2 brothers langs voor de finetuning.
Phoenix RC 4 ziet er wel mooi uit en in het begin moet je wel nieuwe update's binnen halen en installeren en daarna nog een update van 28 nieuwe RC modellen. dit duurde bij wel een flinke tijd, hou daar dus even rekening mee.
Ik raad je aan om met je eigen zender Phoenix aan te sturen zodat je daar aan went en het niet zo'n overgang is van zo'n plastic nep zender naar je normale vlieg zender.

Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren om met helikopter te beginnen, bv Align 450. Om in de winter lekker thuis te kunnen oefenen wilde ik Phoenix V4 kopen. Op internet vond ik soort van USB stick (40eur,incl software) die stukken goedkoper zijn dan het standaard pakket van PhoenixV4 ca 90eur. Het is heel anders dan het zwarte kastje wat bij het originele pakket zit. Heeft iemand hier ervaring mee?

groet Rob.

Is niet legale tr..p
Groet
Martin

Er zijn verschillende te koop op t forum.
Gaat meer om de dongle dan om de oudere software, die kun je gratis updaten..

Hoi Guys leuk dat er net een topic is gestart

Wilde vanavond even op de Phoenix sim V4m wat ik regelmatig gebruikt en nu???? system crash ofzo
Ik heb dit systeem al heel lang en steeds up to date gehouden en vanavond niets meer wat kan het zijn????

Dongelkabel aan gesloten
software gestart
dongel kabel werkt want de zender gaat aan(zonder het aan/uit knopje dus)
Software start op en heb beeld
Krijg ik een melding dat de dongel niet aangesloten is en de zender dus niet herkend word??

Dus wat doe ik fout??
zit wel aan een biertje maar daar ligt het niet aan (wel lekker trouwens )
Ben ondertussen de Phoenix software aan het verwijderen en de originele cd weer aan het installeren (v2.5) en moet dus weer de hele update gaan doen ppffffttt naar V4m want dat was de laatste die er was

iemand een idee

Greetz,

Jeroen

[mod] Ieder stukje soft of hardware die gemaakt is om een programma aan de praat te krijgen die niet door de fabrikant uitgevaardigd en/of ondersteund wordt is illegaal.......Topic gaat dan ook onherroepelijk dicht, doen we niet aan mee......dank voor het begrip[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back