heb ik eindelijk Phoenix gekocht, krijg ik mijn KDS K-7X zender niet sinchroon met de software !! ik start de zender door eerst "Inc" en "Dec" in te drukken. dan is er verbinding tussen software en zender. dan moet ik een nieuwe zender inlezen. rondjes draaien met de stiks, en de 4 kanalen toevoegen aan de juiste servo's. maar vanaf dan krijg ik niet alle 4 de kanalen netjes sinchroon. als ik opstijg gaat de heli alle kanten uit, behalve de juiste. ook beweegt de rechter stick mee bij gas geven, waardoor de heli on bestuurbaar is. ook de gas curve is raar. pas vanaf midden stich vol gas, ipv netjes opbouwend. ik snap er niets van ........
ik heb ook nog een Walkera 2401 zender, maar die word helemaal niet herkend door de software. bekend probleem ?? ik las ergens dat de "bananen plug" te kort is, en om gesoldeerd dient te worden voor de 2401 zender werkend te krijgen. raar ............
iemand enig idee of tips ??
gr,
Marco
ik heb ook nog een Walkera 2401 zender, maar die word helemaal niet herkend door de software. bekend probleem ?? ik las ergens dat de "bananen plug" te kort is, en om gesoldeerd dient te worden voor de 2401 zender werkend te krijgen. raar ............
iemand enig idee of tips ??
gr,
Marco