phoenix op fx 18 zender ziet hem niet

• Topicstarter Topicstarter janko
  • Startdatum Startdatum
J

janko

Guest
hallo ik heb problemen met mijn phoenix die niet reageert op mijn fx 18 zender nu staat in de beschrijving dat het niet werkt met stereo plug maar ik heb de orginele apdopter die is mono en nog werkt het niet wie heeft dit werkend of kan mij helpen met advies
grt janko

Zou heel goed kunnen dat de gouden connector (heb dit pakket 2e hands gekocht) niet goed werkt.
Dit is de kabel die naar het usb doosje loopt.
Bij mij vertoonde hij ook wat vervelende storingen. Eigenlijk moet dat ding een keer open en opnieuw worden gesoldeerd......

Werkt de aansluiting op je zender wel goed ? Heb je bijvoorbeeld deze aansluiting wel eens voor trainingen gebruikt ?
Kan ook nog zijn dat de aansluiting daar niet goed zit. Even de zender openen en doormeten.

Ook zou je support van Phoenix eens kunnen mailen. Die schijnen heel goed te reageren op vragen van klanten (heb ik gelezen).
In ieder geval verbeteren ze de sim nog constant..... Als ze nu eindelijk eens het "gewicht" van de modellen verbeteren.....

Grappig dan dat het bij mij prima werkt....... Hoewel het "niet gesupporteerd" wordt op de website van Phoenix.

Volgens mij is mijn aansluiting die in mijn FX-18 (heli-versie, grijze zender met blauw/witte letters) zit een MONO aansluiting.

Ben zelf absoluut een NUL in het electro werk, maar ik heb toch echt een werkende kabel...

Zal proberen een PB te sturen met een foto van deze kabel, want hier neerzetten lukt me even niet....

Het duurde even voordat ik het doorhad.... Nu voor diegene die mijn "kabeltje" willen zien.... :lol:

kabelphoenixei8.jpg

:oops: Niet bedoeld als schema..... Ben absoluut een NUL op het gebied van electronica..... Laat ik het toch maar bij simmen en vliegen alleen houden.
Zo ziet mijn kabeltje eruit en ik heb geprobeerd door te meten. Erg nauwkeurig kan ik dat niet :roll: ...

Bij mij werkt dit kabeltje wel met deze sim en met de FX-18.

hoi heb inmiddels met phoenix gemailt zij hebben geen ervaring met de fx 18 op hun site staat dat de fx niet werkt op de phoenix met stereo stekker ik ben er nog steeds niet uit waarom het niet werkt
grt janko

Back