phoenix RC op Dell Laptop

• Topicstarter Topicstarter LudoBrabo
  • Startdatum Startdatum
L

LudoBrabo

Guest
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de PhoenixRC 2.0 sofware op een laptop?

Ik heb een Dell 1525 met Mobile intel 965 express grafische chipset en Windows Vista Home Edition. De laptop draait wel wat 3D spellen zonder problemen, maar om de één of andere reden lukt het draaien van de demo niet.. de PC lijkt te hangen.....

Riskeer ik het te kopen??

Ludo

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de PhoenixRC 2.0 sofware op een laptop?

Ik heb een Dell 1525 met Mobile intel 965 express grafische chipset en Windows Vista Home Edition. De laptop draait wel wat 3D spellen zonder problemen, maar om de één of andere reden lukt het draaien van de demo niet.. de PC lijkt te hangen.....

Riskeer ik het te kopen??

Ludo

Ik heb een dualcore, 4GB ram HP laptop met dezelfde grafische chipset en deze trekt het niet.

Ook aerofly 3d krijg je niet geheel goed werkend, schaduwen worden vierkantjes, zowel onder vista als xp, de grafische chip is gewoon niet goed hiervoor. Aerofly werkt verder prima, als je de vierkante schaduwen negeert, en de resoluties en opties laag zet.

Phoenix heb ik hier niet lekker werkend gekregen. Ik zou het neit doen dus als ik jou was..

ok, tnx voor de tip..

Heli-X werkt overgins wel met de grafische kaart, maar had wat probs met de configuratie van de (oude) RealFlight controller.... ik zal is kijken of het beter lukt met de Protech zender in trainings-mode

Ludo

Even ter informatie voor eventuele andere gebruikers.
Ik gebruik een Dell Inspiron 1520 (Duo Core T5450 1.66GHz met 2GB, een NVIDIA GeForce 8400M GS display adapter) en Vista Home premium (32bit).
Heb net Phoenix 2.5m geinstalleerd en draait op 1280x800 zonder problemen.
Graphics op highest settings. Ben nog met de instellingen aan het spelen, dus moet nog uitzoeken wat het meest efficienst is.

DS

niet bepaald relevant meer.

maargoed, met de 8400GS in mijn laptop werkt aerofly prima.

Het probleem van de TS zit hem in de Mobile Intel 965, die kan gewoon een stuk minder aan.

Die van mij draait (tijdens de vakantie) op een Dell Latitude 620 van de zaak. Lekker spartaans en no nonsens machine, maar gewoon schok-vrij weergeven van Phoenix RC! Thuis is ie natuurlijk veel mooier met HD video kaart en full options ingesteld ;-)

Back