Phoenix sim demo vraag!

Hallo heren,

Ik wil kijken of de Phoenix sim op mijn zender kan en wil een demo downloaden.
Als ik een demo heb is het een introductie film, is er een link of demo van Phoenix waar ik mee kan vliegen:confused:

Gr Ed

Gaan we weer. Hij vraagt om een demo.

Ik dacht ook dat je van de website een demo kon downloaden en dat bleek inderdaad slechts een film te zijn. Noem het dan geen demo :(

Er is niets mis mee om software eerst uit te proberen of het bevalt....
Zeker niet als er door de makers gesuggereerd wordt dat je een demo kan downloaden.

Zelf vlieg ik ook met phoenix en kan je het programma aanraden.
Het is zijn geld zeker waard.

Phoenix werkt alleen met een dongel.

Rest is illegaal.

Mvg Johan

volgens mij is de 'demo' iets meer dan een filmpje. Het filmpje word als het ware gesimuleerd. Op deze manier kun je controleren of je computer en videokaart het aankunnen.

Dat is helaas dan ook het enigste wat je ermee kan. Ik heb zelf phoenix en ben er erg tevreden over. Je kan ook voor een tweedehands gaan, bevalt het niet zet je hem gewoon weer te koop. Verlies is dan weinig. Ze worden met enige regelmaat hier wel aangeboden. Hou er dan wel rekening mee dat je eventueel een verloopkabeltje moet aanschaffen voor je zender, kosten een paar euro.

Werner

volgens mij is de 'demo' iets meer dan een filmpje. Het filmpje word als het ware gesimuleerd. Op deze manier kun je controleren of je computer en videokaart het aankunnen.

Dat is helaas dan ook het enigste wat je ermee kan. Ik heb zelf phoenix en ben er erg tevreden over. Je kan ook voor een tweedehands gaan, bevalt het niet zet je hem gewoon weer te koop. Verlies is dan weinig. Ze worden met enige regelmaat hier wel aangeboden. Hou er dan wel rekening mee dat je eventueel een verloopkabeltje moet aanschaffen voor je zender, kosten een paar euro.

Werner

Hoi, bedankt voor de info, zeker om voor een 2e hands te kijken.
Ja, dat filmpje geeft goede resultaat bij mijn pc.
Zal gelijk kijken voor de verloop stekker.
Bedankt.

Gr Ed

Gaan we weer. Hij vraagt om een demo.

Ik dacht ook dat je van de website een demo kon downloaden en dat bleek inderdaad slechts een film te zijn. Noem het dan geen demo :(

Er is niets mis mee om software eerst uit te proberen of het bevalt....
Zeker niet als er door de makers gesuggereerd wordt dat je een demo kan downloaden.

Zelf vlieg ik ook met phoenix en kan je het programma aanraden.
Het is zijn geld zeker waard.

Hoi Savage,

Ja, hij begrijt het niet helemaal geloof ik.

Gr Ed

Back