phoenix sim. kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag,

ik ben van plan om een phoenix simulator te kopen.
met deze sim. moet ik dus gewoon een kabeltje kopen voor mijn Esky zender op aan te sluiten. Maar waar koop ik nu het best zo'n simulator?
kan jij mij helpen?

M.V.G. robin

Voordat ik een nieuwe topic ga starten nu jullie tog bezig zijn met phoenix.. Kan je de phoenix ook met windows 7 starten. Want heb een trex 100 en daar zit ook een sim bij maar die kan ik niet starten:(

Heeft iemand nog een Dongel/interface kabel liggen,want de mijne is gesneuveld?

Egbertje

Laatst bewerkt:
hobbyking: Werkt super heb hem zelf ook! Niet updaten gewoon versie 3 installeren vanaf de cd. Kost 6,72 dollar dacht ik..

Laatst bewerkt door een moderator:
hobbyking: Werkt super heb hem zelf ook! Niet updaten gewoon versie 3 installeren vanaf de cd. Kost 6,72 dollar dacht ik..
Tsja, dat updaten heeft wel voordelen. Je kunt met meerdere tegelijk online vliegen. Is erg leuk om te doen. Kun je synchroon vliegen of air combat (met of zonder laser).

Mijn tip: Koop dat setje vanwege de verloopkabels en regel de echte versie. 8)

Mijn ervaring: Allerlei illegale kopietjes geven (na verloop van tijd) onverklaarbare problemen en de echte werkt altijd. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn kopie werkt ook altijd. Ik kan gewoon updaten en online vliegen. Ik heb zo'n dongle van Deal extreme.

[mod]Heren, zoals in de regels is te lezen is het stimuleren of aanbevelen van illegale software of om illegale software werkend te krijgen verboden. Bij deze wordt dit topic dan ook gesloten.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back