Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met zoon neppe dongle, doet de dongle het na het updaten niet meer.. zelf geprobeerd.
Ja, weet dr ook alles van.
Inmiddels al een hele tijd een brave originele..
@edcopterx Welk bestand probeer je precies te openen?
Hier werkt het anders prima.
Illegale versie?
Mvg JohanIf you have used the system > check for updates menu to install new models, flying sites or program updates, and after the update has appeared to download and install the program is still the same version, or the model/flying site does not appear in the model > change or flying site > change menu then the Phoenix update installer may not be able to change your installation folder on your computer correctly.
The most common reason for this is that you are not logged in as the Administrator on your computer, or you have logged in as a different Windows User than the one you were logged in as when you installed the program.
You should make sure that you are logged in as a user with Administrative privileges, and then attempt the installation again.
Hoi Kriz,
Mijn sim werkt ook prima maar de update niet, het is van Phoenix een PHX bestand en die leest mijn pc niet, kan zijn omdat het een nieuwe pc is met i5 prosessor.
Gr Ed
Hallo,
Het is een originele cd van Phoenix V3, bij updaten download hij wel maar mijn pc kan de update niet lezen omdat het van Phoenix een PHX bestand is, daar gaat hetom, wat moet ik hier aan doen?
Op internet zoek ik mij al scheel en support van Phoenix heeft nog geen reactie gegeven na 4 weken.
Gr Ed
Jouw PC hoef die ook niet te lesen .
Zulke updates moet je ergens in het program onderbrengen .
Het program doet dan de rest .
Mvg Johan
Ik bedoelde dat bij mij de illegale versie wel met updates werkt. Dus het kan wel. Maar daar gaan we het verder hier niet over hebben![]()
Ed, Bij mij update Phoenix automatisch. Gewoon programma starten en dan vraagt hij of je wil updaten. Heb je dat bestand gedownload van de Phoenix site? Ik zie hem verder nergens bij staan? Welke versie heb je nu?
Is dat phx file een van Phoenix of heb je hem ergens op het internet gevonden.
Je kunt bijv. in Phoenix helicopters en velden toevoegen. Dit zijn dan files die door mensen gemaakt zijn die niet gelieerd aan Phoenix zelf zijn maar de files benodigen wel files die in Phoenix al aanwezig zijn.
Zo heb ik eens een Elektrische Trex 600 gedownload toen Phoenix zelf ze nog niet had. Iemand op Helifreak had toen dit file beschikbaar gesteld. Op de goede plek invoegen, Phoenix opstarten, model selecteren en vliegen maar.