Phoenix sim

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door mobius, 30 sep 2006.

  1. Voor mij te weinig zwevers , jammer dat er ook niet zoveel kisten te downen zijn.
     
  2. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Jammer dat de (lang)beloofde trail ook nog steeds niet te downloaden is :evil: :evil: :evil:

    Vandaar dat ik het spel nu via een andere weg heb
     
  3. Rene

    Rene

    Lid geworden:
    30 aug 2004
    Berichten:
    846
    Locatie:
    Grootebroek
    @Gammapooka,

    Zit net even te kijken voor de nieuwe update....tevens zie ik er een Demo staan.
    Demo and tutorial pack, ik heb alleen geen idee of het een losse demo is of dat je daar de sim voor nodig hebt.

    René
     
  4. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
    Lijkt me erg klein voor een demo :D

    P.s. : zeg maar Michael
     
  5. Leen

    Leen

    Lid geworden:
    26 okt 2003
    Berichten:
    110
    Locatie:
    Dordrecht
    Yep, geprobeerd, maar je hebt de sim dus nodig. :evil:
     
  6. Ron

    Ron

    Lid geworden:
    19 jun 2006
    Berichten:
    235
    Locatie:
    Zevenaar
  7. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    eindelijk, eens kijken hoe goed deze simulator is 8)
     
  8. fabianvzwol

    fabianvzwol

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    3.451
    Locatie:
    Ulvenhout
    net even binnengehaald. Er is geen mogelijkheid om zelf te vliegen, all1 het bekijken van een demo is in de simulator mogelijk :evil:
     
  9. Twister

    Twister

    Lid geworden:
    13 aug 2004
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Breda
    Simulator is uit te proberen en te koop bij Rc-Heli-Shop te Breda.

    In de showroom is ie met eigen zender uit te proberen.

    GR,

    Henk
     
  10. freaky-pyro

    freaky-pyro

    Lid geworden:
    1 aug 2005
    Berichten:
    190
    Locatie:
    IJsselmuiden
    Wat is ervan begrepen heb is dat er wel een govener inzit die je in kunt stellen bij de modeleigenschappen.

    edit: ik heb nog even gekeken, er is idd een govener die je ook nog eens tijdens het vliegen in kan stellen. Dan moet je even een kruisje bij het vakje zetten.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  11. EDMOND

    EDMOND

    Lid geworden:
    1 jun 2005
    Berichten:
    63
    Locatie:
    LONDERZEEL BELGIE
    Ik heb een phoenix gekocht en heb een zender van Graupner mx22 ,deze staat niet in de lijst . Komt dit met een andere zender overéén.
     
  12. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Vandaag eindelijk, na twee weken welles-niets verstuurd emailen met de winkel, Phoenix binnen. Geinstalleerd en na enige problemen met mijn configuratie (2x HP L2465 24" monitor op een nVidia Quadro FX4500 als één display van 3840x1200 ging niet :?) liep alles als een zonnetje. Gelijk de nieuwste update opgehaald. In de doos zat 1.05.f en op de website stond sinds enkele dagen 1.05.i.

    Mijn Spektrum DX6 en DX6i werkten direct goed omdat die sinds de versie 1.05.h ondersteund worden. Alleen even calibreren en de richtingen goed instellen. En hop... De eerste modellen hebben zich succesvol de grond in geboord en gedesintegreerd om vervolgens na 3 seconden weer tot een wonderbaarlijke wederopstanding te komen. :lol:

    Ziet er allemaal goed uit en is lekker snel. Ik heb verder weinig ervaring met andere sims (alleen FMS en dat zuigt enorm). Als rookie zal ik toch heel wat uurtjes door gan brengen achter de sim want de ongemakken die ik bij de eerste maiden van mijn EasyStar mocht meemaken, deden zich ook op het scherm voor: Human Failure dus... :? ;)
     
  13. Mieske

    Mieske

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    164
    Locatie:
    Brabant
    Hallo ik ben Michel Lancel en wou aan u vragen of u en dongle crack heeft
    voor de phoenix sim

    Mvrg Michel
     
  14. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Daar doen we hier niet aan. Als je geen 125 euro over hebt voor een stukje software waar veel tijd en moeite in gestoken is en een mooi interface dat gelijk goed werkt, dan denk ik dat je verkeerd bezig bent.
     
  15. Mieske

    Mieske

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    164
    Locatie:
    Brabant
    jou moeten ze morgen en lintje geven


    Michel
     
  16. maxxie

    maxxie

    Lid geworden:
    3 mrt 2007
    Berichten:
    177
    Locatie:
    Rotterdam
    Voor een mooi en goed stukje software waar je veel chashes mee kan voorkomen mag beste voor betaald worden.
     
  17. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Nee hoor. :nooo: Want van Microsoft Office vind ik dat de prijs niet in verhouding staat tot wat je ermee gaat en kan doen en dus te duur is. Niet dat ik dan hackies en crackies ervoor uit ga delen maar zo'n fabrikant werkt het wel in hand.

    <moraalridder mode=aan>
    Als iedereen maar gebruik maakt van illegale kopietjes zal dat automatisch de prijs opdrijven. Uiteindelijke gevolg zal zijn dat het product uit de markt gehaald wordt omdat de fabrikant niet de kosten zelf gaat ophoesten.
    <moraalridder mode=uit>

    Verder wat maxxie zegt: Als je op een investering van vele honderden euro's het niet over hebt om een goede sim te kopen, dan is het verstandig ook een andere hobby te gaan zoeken. ;)
     
  18. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.823
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    dan daarbij hebben we in het verleden hier een hoop gedonder gehad met leden en rechtzaken van gecopieerde reflex interfaces, sindsdien gaan we hier GEEN cracks meer bespreken.
     
  19. tim01

    tim01

    Lid geworden:
    3 jan 2008
    Berichten:
    79
    hoy ik deze ook gekocht en moet zeggen dat het zeker zijn geld waard is :p
     
  20. Fkestuntelaar

    Fkestuntelaar

    Lid geworden:
    21 apr 2008
    Berichten:
    506
    Locatie:
    Haarlem
    Hallo, heeft iemand ervaring met de Esky simulator in combinatie met de phoenix sim. Hij ziet hem namelijk niet staan en je schijnt een adaptertje nodig te hebben maar is dat wel zo. Iemand ervaring hiermee

    gr,
    Frans
     

Deel Deze Pagina