phoenix simulator

hallo ik heb de phoenix simulator maar hij werkt niet zoals het hoort.
de blade 120 sr en de blade msr vliegen maar de rest van de helicopters willen niet opstijgen, vind dit een beetje vreemd.

Controleer even of de kanalen voor pitch en trottle niet omgewisseld zijn. Dit is een veel voorkomende fout, in eerste oogopslag lijkt dit goed te zijn, maar is het dan toch stiekem niet.

Succes,

Peter

Controleer even of de kanalen voor pitch en trottle niet omgewisseld zijn. Dit is een veel voorkomende fout, in eerste oogopslag lijkt dit goed te zijn, maar is het dan toch stiekem niet.

Succes,

Peter

bedankt ik heb nu engine en collective pitch op kanaal 1 staan de linkse stick en nu werkt het wel

hoe heb je de zender dx4e aangesloten op de phoenix sim?

is dat gewoon 3,5jack kabel naar dat usb bakje van de flightsim?

hoe heb je de zender dx4e aangesloten op de phoenix sim?

is dat gewoon 3,5jack kabel naar dat usb bakje van de flightsim?
Ja zo kun je het zeggen ,
ik zelf heb wel de Spektrum dx4e maar geen kabeltje, maar als ik het bekijk is het JR mini 3.5 naar USB "trainer" port..

groet Ray...

Ja zo kun je het zeggen ,
ik zelf heb wel de Spektrum dx4e maar geen kabeltje, maar als ik het bekijk is het JR mini 3.5 naar USB "trainer" port..

groet Ray...

ik vraag dit omdat ik 2dehans phoenix sim kan kopen. versie 2.5, kan ik gewoon updaten toch...

maar vroeg mij af ik nog extra adapter hoef te kopen of niet?

als ik het goed begrijp is er bij de sim zo een bakje met usb kabel, maar zit daar ook een jack kabel aan of moet ik die dan nog apart kopen?

of zit dat bij mijn zender (dx4e) van mijn mcpx die ik weldra koop?

ik vraag dit omdat ik 2dehans phoenix sim kan kopen. versie 2.5, kan ik gewoon updaten toch...

of zit dat bij mijn zender (dx4e) van mijn mcpx die ik weldra koop?
Ik weet wat je bedoeld ,

daar zit inderdaad het kabeltje bij of je kan Updaten ben ik niet 100% zeker van aangezien ik er ook niet 100% zeker van ben of dit enigszins legaal is..

zit niet bij de zender als je een "RTF" mCPX versie koopt,
en los volgens mij ook niet...

Hoop dat je er toch wat aan heb, groet Ray....

Ik weet wat je bedoeld ,

daar zit inderdaad het kabeltje bij of je kan Updaten ben ik niet 100% zeker van aangezien ik er ook niet 100% zeker van ben of dit enigszins legaal is..

wat zou er niet legaal zijn aan 2dehands phoenix flightsim te kopen?

en op de site van phoenix staan er updates oa van versie 2.5 naar 3.0 en verder.

kan me overigens niet voorstellen dat mensen die versie 2.5 gekocht hebben nadien opnieuw retail versie 3.0 moeten kopen om up to date te zijn. of ben ik mis.

maar ik ben er nog niet steeds niet goed uit wat ik dan precies nodig heb om de dx4e aan te sluiten op het usb bakje van phoenix flightsim

Oo wacht ik lees(las) het verkeerd , jeetje das toch best moeilijk lezen :???:
sorry ik dacht dat dit om zo een 9 in 1 simulator pakket ging..

zo ver ik weet, is dat kabeltje genoeg die bij phoenix komt en JA updaten kan je gewoon naar 3.0...
iemand met "phoenix" die dit ook voor mij even kan bevestigen (kabeltje) ?

Groet Ray....

zo ver ik weet, is dat kabeltje genoeg die bij phoenix komt en JA updaten kan je gewoon naar 3.0...
iemand met "phoenix" die dit ook voor mij even kan bevestigen (kabeltje) ?
Groet Ray....

Klopt. Aan de kabel die bij Phoenix zit, zit een 3,5mm plug die zo in de Spektrum kan. En je kan gewoon updaten.

Grtz Erik

Back