Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Werkt een Phoenix 4 sim met een DX6 DSM2 zender?
Mijn kids vliegen graag op de sim met de heli, maar zijn soms wat ruw met mijn DX6i DSMX zender, nu weet ik een tweedehands DX6-je te koop staan maar dit is nog een DSM2 type, had graag geweten of die compatibel is met de Phoenix 4.
Is die die ik op het oog had ghostjen, is kwartiertje van hier, maar het zoekertje staat 2x op 2dehands, en er is inmiddels een bod op van 70 euro dacht ik
Bellen en zeggen dat je hem direct af komt halen. Werkt veelal uitstekend. Vaak bieden ze wel maar haken uiteindelijk af.
Een DX4 is wat mager. De twee extra kanalen/functies zijn leuk voor bomb drops. Dat is een soort behendigheidsoefening in Phoenix. Kun je via een schakelaar bommen gooien. Of rook aanzetten met de schakelaar, altijd leuk.
Staat helaas geen telnr bij sleurhutje, heb reeds mail gestuurd dat ik er onmiddellijk wil omkomen voor 50 euro maar nog geen antwoord gekregen.
Voor 2 kids van 5 en één van 3 zal een dx4 wel volstaan zeker
Ik heb zo'n esky 4 kanaals zender liggen hoor, heeft idd aansluiting voor aan te sluiten via usb, maar de kabel van de phoenix is met zo'n 3mm stekkertje, en die van de esky met een dikke plug met allemaal verschillende pinnetjes
Iemand die me kan zeggen welke sim controller werkt zonder dat ik er de kabel van phoenix zelf bij moet hebben? Voor alle duidelijkheid, ik heb dus wel de originele software en kabel netjes legaal gekocht van Phoenix zelf, ik ben op zoek naar om oplossing om niet steeds mijn kabel en DX6i te moeten gaan zoeken op de kamer van mijn 14 jarige zoon die nu ook regelmatig op de sim zit
Dit gratis programma => R/C Desk Pilot - a free rc flightsim | in combinatie met je Esky 4 kanaals zender met USB aansluiting en je probleem is opgelost.
Groetjes ReneDL