photon 2

Erg mooi hoor, carbon/kevlar D-Box etc.

Prijs: 250 Euro.

cobra_flap_b_1.jpg

De prijs is vrij hoog, maar als je ziet wat je er voor terug krijgt vind ik hem gerechtvaardigd.
Als ik het goed lees, heeft hij zelfs een koolstof eindlijst en koolstof capstrips.

is niet goedkoop maar vind het ook is rechtvaardig heel veel koolstof vlieg met pcm ontvanger146 futaba heeft een 6 kanaals vrij licht en kan met fm kristal gevlogen worden

Een Blaster kost nog geen 250 euro en is met een heeel mooi schalenvleugeltje een zeer goed presterend kissie.

heb ook een blaster ,ben er ook tevreden van wat iets minder is kan hem niet zo hoog krijgen waarom? licht mischien aan mij over vlieggedrag valt niks op af te keuren

Ik heb er persoonlijk niet zoveel last van de werphoogte. Het kan best aan de techniek van de werper lioggen ikzelf gooi met mijn blaster een stuk minder hoog als dat Theo er mee gooit. 1 tip pas op met vangen bij de voorlijst :!: dat heb ik zelf ook 1 keer gedaan dan zit er gelijk een scheur in. Verder is met het model niks mis.

groeten martijn

altijd met neus nemen lijkt mij het beste ,over die werp hoogte men praat soms over 40 a 50 meter daar ben ik nog nooit geraakt wil het wel eens zien ben al 4 jaar met dlg bezig

Back