picco interga afstellen

Hallo allemaal,

Als eerste zou ik me eigen even voorstellen.
Ik ben Hans 24 jaaroud en kom uit Apeldoorn.
Ik kom net om de hoek kijken in het wereldje van de model auto's en heb er dus nog niet zoveel verstand van.
Ik hoop dat iemand van jullie hier mij zou kunnen helpen.

Ik heb sinds kort een picco interga 1:10 nitro auto
Nu wil ik hem graag goed afgesteld hebben maar ik ben er nog helemaal niet goed mee bekent.
Ik wil hem gewoon gebruiken om zo af en toe eens mee te rijden.
Als de auto gewoon lekker loopt en ik er een in het weekend is mee kan rijden ben ik al dik tevreden.
De auto heeft afgelopen zomer bij de vorige eigenaar voor he laast gelopen.

Verder heb ik er alles bij om hem aan de praat te krijgen.

wie zou mij kunnen helpen. Het liefst rond de omgeving van apeldoorn

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen

alvast bedankt

In Apeldoorn is een heel goeie en gezellige club: AMCA. Daar zijn veel leden die jou vast kunnen helpen met jouw problemen en daar kan je dan meteen lekker rijden op het circuit.

Neem eens contact met hen op!

hallo Bart
ik heb dit geprobeerd maar krijg geen contact. Misschien komt het door de tijd van het jaar.
Maar bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat er nog andere mensen hier zijn die mij zouden willen helpen.

Die auto is zo'n 15 jaar oud, er wordt op zeker geen onderdeel meer voor gemaakt als ook de banden heel moeilijk te vinden zijn. Bij schade zal je moeten hobbyën...

Wat wil je afgesteld zien?
De auto zelf vereist natuurlijk input van wat je niet prettig vindt, de motor moet geen probleem zijn mits in goede staat.

Alles is in goede staat. Dan ziet hij er nog erg nieuw uit voor een 15 jaar oude auto.
Maar zoals ik in mijn eerste bericht schreef. Dat hij gewoon goed loopt voor zo af en toe eens te rijden. Niet voor wedstrijden of in die richting.

Ik ken geen vraag van jou die bij de AMCA binnengekomen zou zijn, maar okay.

We zitten inderdaad in het winterseizoen en op dit moment wordt er nauwelijks of niet buiten gereden vanwege het onaangename weer.

Maar ik kan ze zeker aanraden:yes:om in het voorjaar eens langs te komen bij de Auto Modelbouw Club Apeldoorn met je spullen, dan helpen we je graag goed op weg.

nee heb alleen gebeld maar toen kreeg ik nie,and te pakken. maar zou jij mij misschien niet eerder kunnen helpen? wil eigenlijk wel iets eerder kunnen rijden dan het voorjaar;)

Beetje overdreven om een nieuwe post en een PB te sturen met dezelfde tekst, maar toe maar.

Heb je de auto toevallig gekocht van Andre Huiskamp? Die woont namelijk ook in Apeldoorn en had altijd Picco Integra en kan je zeker op weg helpen.

Verder zijn er nog een aantal 1:8 rijders die in Apeldoorn wonen die je zouden kunnen helpen. Een daarvan is bijv. Wesley van Silfhout, ken je die?

Begrijp me niet verkeerd, ik help je heel erg graag, maar ik woon in Almelo. Het is voor mij 40 minuten rijden heen en weer 40 minuten terug. Normaalgesproken gaan we pas weer de baan op zo eind februari / begin maart. Simpelweg omdat het op dit moment erg onaangenaam weer is, regen en wind en koud.

Ben je overigens van plan om lid te worden van de AMCA? Of blijf je liever op parkeerplaatsen rijden?

Sowieso mag je ten alle tijden langs komen met je spullen, ik help iedereen heel erg graag dus jou ook. Ik zie mezelf alleen nog niet de komende weken in Apeldoorn. Toevallig was ik er gisteren wel, maar dat was omdat ik daar een aantal rijders had opgepikt voor de NOMAC vergadering in Nieuwegein.

Back