piccolo pro electronica ...

hoi,

weet iemand of de electronica van de carbooon cp (of hummingbird of dragonfly en de rest van de klonen) past in de Piccolo pro ?
ik bedoel dus de 4 in 1 box en de servo's

mvg
florian

bedankt vooor het antwoord,
er kan altijd wel eens bling opkomen hé.
maar ik ben nog niet zeker of 'k em ga kopen, ik heb eerst nog de prijs gevraagt bij modelshop in de beurt. en ik ga eerst nog wat oefenen m'n m'n carbooon cp

Nee, de Carbooon vliegt met een 300-achtige motor en de Pro met een 400-achtige motor. Iets teveel pitch trekken en je FET's zeggen -=PoEf=- ;)

De tandwielverhouding tussen een carbooon een een piccolo is ook anders volgens mij. Ik weet niet precies de verhoudingen maar ik dacht dat die van de piccolo kleiner was dus een grotere headspeed met dezelfde motor. Het zou dus wel eens kunnen dat het 300 motortje het op een piccolo niet helemaal trekt.

De Pro is een beetje tussenvorm, zit een 400 op terwijl andere micro-CP'ers het met relatief hete 300's doen. De rotordia is ook kleiner terwijl de koorde van de bladen veel groter is dan bij vergelijkbare micro's. De 400 trekt vol pitch rond de 12 amp, en dat trekken de meeste 4-in-1 bordjes niet omdat ze rond de 300 zijn gemaakt en die trekt afhankelijk van het type 7 amp...

Back