P Paul H. 23 feb 2005 #1 Hallo, Bestaat er piepschuim dat redelijk hard is en niet kruimelt maar waar je wel goed vormen mee kan maken.. En waar is dit te koop? Ik wil het gebruiken voor een andere hobby van me..Warhammer.. Het word voor een landschap gebruikt. Greetz Paul
Hallo, Bestaat er piepschuim dat redelijk hard is en niet kruimelt maar waar je wel goed vormen mee kan maken.. En waar is dit te koop? Ik wil het gebruiken voor een andere hobby van me..Warhammer.. Het word voor een landschap gebruikt. Greetz Paul
michiel b 23 feb 2005 #2 ik denk dat je xps of roofmate nodig hebt. Heeft geen zichtbare structuur. te koop bij Hornbach
P Paul H. 23 feb 2005 #3 Kweet niet hoe dit topic hier komt.. Verplaats hem anders maar naar Modelvliegen Algemeen
Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan 23 feb 2005 #4 warhammer heeft ook 0 komma 0 met modelvliegen te maken
perk 23 feb 2005 #5 heb je al BASF styrodur bekeken ? veel sterker dan gewoon piepschuim en het korrelt niet echt. je kan het ook redelijk goed opschuren. Patrick
heb je al BASF styrodur bekeken ? veel sterker dan gewoon piepschuim en het korrelt niet echt. je kan het ook redelijk goed opschuren. Patrick
P Paul H. 24 feb 2005 #6 @ Gerard Piepschuim toch wel.. :wink: @Perk Hmm ken ik nog niet.. Waar te koop?
perk 24 feb 2005 #7 wel, in belgie heeft Brico het. Momenteel niet meer de BASF versie maar een 'wit product' met bijna dezelfde eigenschappen maar een andere kleur. Anders, dakwerkers of bouwmarkten. Patrick
wel, in belgie heeft Brico het. Momenteel niet meer de BASF versie maar een 'wit product' met bijna dezelfde eigenschappen maar een andere kleur. Anders, dakwerkers of bouwmarkten. Patrick