Pilatus mini pc 7 van roedelmodelbouw

Hallo allemaal,

Na mijn midwest at-6 harvard te hebben verkocht heb ik een bouwdoos van Rödelmodell - Werkshop-online gekocht op ebay.

Een pilatus mini pc-7 .

Alleen zo een slechte handleiding heb ik nog nooit gezien. weinig gedetaileerd , alleen in het duits verkrijgbaar enz enz.
Na verschillende mails na roedelmodell in duitsland te hebben verstuurd voor meer info totaal niks.!!
Heeft iemand hier ook ervaring mee ?
De inbouw van de servo's staat zeer slecht uitgelegd en dan za ik maar zwijgen over de inbouw van de motor , bevestiging van de canopy en de motorcover??
Ik ben niet echt een gevorderde bouwer maar dit zou toch goed te doen moeten zijn.
Heeft iemand ervaring met roedelmodelbouw ?
Heeft er iemand een bouwverslag van een pilatus pc7 van roedelmodel ?

Heb zelf op internet gezocht en kan niet zoveel vinden ?

ALvast bedankt voor jullie reacties
minipc7.jpg

precies zon zelvde kist heb ik pas van iemand gehad!!
ik ben,m nog aan het klaar maken.
de kleuren zijn iets anders maar wel dat martini op de vleugels en de romp, en een ook zon pilootje erin.

wees blij dat je hem niet bij Rodell zelf hebt besteld. hun leveringsservice is nog belabberder als je beschijving. leveren alleen na vooruit betaling en dan mag je nog 4 maanden wachten op verzending. (voor een cockpitkapje)

voor de mod's : sorry even frustratie kwijt en technisch geen winkelbespreking. ;-)

probeer anders google of rcgroups eens. mischien dat je daarmee verderkomt. heb je al een idee voor de motorisering?

succes met de bouw!

hoi

Ik heb em zelf gehad en gebouwt je moet een beetje zelf kijken hoe je de servos inbouwt gewoon balkjes maken en daar de servo's op bevestigen op de juiste plaats voor je besturing, ik had 2 kleine servo's geplaats in de vleugel voor de rol roeren.De motor steun heb ik gekocht bij Hobby in met geintergeerde stuurbare neus poot.
Ik heb em met een gevlogen met een 6,6 cc saito motor en dat was meer als voldoende. Vraag anders iemand in jouw buurt voor hulp dat heb je wel nodig met het bouwen ook somige delen zijn te klein bv het stuk houd dat voor de vleugelbevestging.

Succes met bouwen

Back