Pilatus PC-21 in Depron. Onwaarschijnlijk mooi...

prop-er

Forum veteraan
S3700197.jpg

black1.jpg

red2.jpg

Deze vond ik via ht-modellbau.ch PC21 - RC-Network

Vanaf mei verkrijgbaar bij:
HT-Modellbau

De prijs is stevig, maar als je dit met eigen middelen wil evenaren, ben je dat geld toch ook wel kwijt.

Ik heb een tijd geleden al een berg foto's en aanzichten van de Pilatus PC-21 verzameld, omdat ik het een prachtig toestel vind. Toch zie ik het voorlopig nog even niet van komen. Er is trouwens een sterk groeiend legertje modelbouwers druk doende met Rhino. Wie durft?

;)

Hoi,
De Pilatus 21 is idd een erg mooi toestel.
Ik ben al heeeeel lang op zoek naar de Pilatus 7 en dan het liefst met een spanwijdte van ± 220 cm.
Wat ik er al voor heb gedaan is veel heel veel zo ook het halve internet afgezocht, maar zonder resultaat.
Weet jij toevallig waar ik dit type kan kopen?

Groet Evert.

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit het depron model is zoals het op de markt komt. Volgens mij is dat de foto van de 'gewone' uitvoering, die romp vooraan is me toch iets te mooi mat blinkend om depron te zijn.

De witte versie is al even blinkend en dan die luchtinlaat bovenaan, die naad er net achter en dan zo'n puntige vleugels... eerst van dichtbij zien dan geloven. Die randen aan de vleugels zijn ook ontzettend scherp, als er een grasspriet tegen komt heb je een deuk :-E

Ik heb een tijd geleden al een berg foto's en aanzichten van de Pilatus PC-21 verzameld, omdat ik het een prachtig toestel vind. Toch zie ik het voorlopig nog even niet van komen. Er is trouwens een sterk groeiend legertje modelbouwers druk doende met Rhino. Wie durft?
;)

Ik neem de uitdaging aan ! Ideaal model voor schijvenromp.

Back