Hallo Erwin,
ik ben inderdaad in bezit van dit kistje. Deze had een vlucht gemaakt, crashvrij, en
toen heb ik het in de doos z.g.a.n. overgenomen voor een zacht prijsje. Het heeft bij mij een leuke plaats in de kamer gekregen en zelfs mijn vrouw vind het een leuk om ernaar te kijken. Maar de bedoeling is wel om het te onderwerpen aan een vlucht wanneer het voorjaar weer daar is. De makke zoals jij schrijft is ook door andere al beschreven en wat vooral niet werkt is de 4 blad prop die er op zit. Die moet er gewoon af.
Ik heb de as ingekort en een 7 X 6 prop er op gezet.
En een 1 cel lipo 450 werkt ook niet na behoren zoals Hype aangeeft. Dit moet minimaal een 2 cel 800 zijn of een 3 S 800 maar de motor-esc kan dit misschien niet aan door de warmte die hoger wordt.
En als blijkt dat het niks is dan houd ik hem aan de grond en mag die als kijk object blijven staan. Ben eigenlijk niet van plan om dit type van een andere fabrikant aan te schaffen.
Wat ik wel wil kopen is een Multiplex Acromaster die heel mooi vliegt of een Multiplex Extra 300 S, maar heb ik zelf nog niet zien vliegen.
Mvg.Bernard