Pinion shaft diameter vergroten?

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hallo,

Ik heb bij een online store een pinion set besteld en gevraagd of ze deze in een shaft diameter van 3,2mm hadden, namelijk een 9T, 10T en 11T, gelijk een mail terug met keuze tussen een 3,2mm en 5mm diameter shaft. Ik blij en onmiddellijk besteld dus. Krijg vandaag men pakje toe en wat zie ik... een 2,3 mm versie van Align. Kan ik de diameter van deze pinions eventueel vergroten naar een 3,2 mm diameter, zoja hoe?

Ik heb al wel een mail gestuurd naar deze winkel omdat ik uitdrukkellijk vroeg naar de 3,2 mm versie maar nog geen reactie gekregen.

Ik denk dat je voor die paar euro's beter een 3,2mm setje kunt bestellen. Of gewoon omruilen. Ik ben ook bang als je ze uitboort dat je fixatie schroefje niet meer goed houdt.

Als je hem uitboort heb je idd geen schroedraad meer en is het waardeloos geworden. Niet doen dus maar omruilen.

BarnOwl zei:
Ik denk dat je voor die paar euro's beter een 3,2mm setje kunt bestellen. Of gewoon omruilen. Ik ben ook bang als je ze uitboort dat je fixatie schroefje niet meer goed houdt.

Tja, maar waar vind ik een setje 9T en 10T met 3.2mm?

Back