pionnen

• Topicstarter Topicstarter cmvandrunen
  • Startdatum Startdatum
C

cmvandrunen

Guest
hallo,
de titel zegt het al.
ik ben op zoek naar van die kleine pionnen. heb gezocht op google en bij pk onder de titel "pionnen" maar ik kan niks vinden.
weet iemand waar ze die dingen verkopen?

danku

Hi,

Wat bedoel je met pionnen? Daar je PK noemt en dit het 'algemeen rollend materiaal' subforum is, bedoel je mogelijk pinions (in deze hobby motortandwielen) ?

Groet, vincent

nee pionnen om op de grond te zetten en zo een parcour uit te zetten..

En dat is niet duur eigenlijk... Misschien dat ik ze ook ga bestellen :P

pionnen pilonnen, wat is het verschil.. hahah maar ik heb ze gevonden dankzij jullie. rij vandaag ff langs pk. dank u dank u :D

bij de speelgoed zaak :) afdeling buitenspeelgoed, en dan even kijken tussen de voetbal spulletjes zijn niet zo heel duur, met een beetje geluk heb je er ook nog een bal bij :P (auto voetbal kan grappig zijn met vrienden)

Zag ze toevallig laatst nog bij de Scapino liggen.

daar hebben wij er nu 12 (2 setjes) van liggen thuis :mrgreen: Daar kan je al een leuk (klein) parcours mee maken. Het enige nadeel is dat ze makkelijker omvallen als die super lage kegels... Maar dat zorgt er dan weer voor dat je nòg beter wilt gaan rijden :lol:

je kan denk ik inderdaad beter naar winkels als de 'action' 'wibra' en dat soort goedkope winkels gaan, vaak hebben ze nog wel wat van dat simpele speelgoed liggen waar zoiets bij zit. Dan betaal je geen drol, je kan desnoods nog naar een speelgoedwinkel gaan of als er een actie is bij scapino ofzo.
Maar vaak zijn de sport en modelbouw zaken erg duur evenals conrad, daar heb ik ze ook wel eens gezien.
Dat zijn van die ronde cirkels op de grond, waar je ook nog overheen kunt rijden.
Wel erg prijzig

Groeten
Dennis

goed idee om ook in te gaan slaan om te leren rijden met mn nieuwe thunder tiger rc-bike

Back