Piper J-3 Mini kopen of niet ???

• Topicstarter Topicstarter sjaakie
  • Startdatum Startdatum
Blijft speelgoed, die BlueBird schijnt goed te vliegen....
Gewoon doen wat je leuk vind als je geen geld voor een Easystar hebt....,
www.hobbyhuis.nl heeft er ook een paar en die versturen gratis....

Modelletjes zijn echter meer geschikt voor de windstille zomeravonden, misschien beter doorsparen?

okeey maar dat is het enige vliegtuig wat ik daar met een flinke korting kan krijgen dus mijn vraag is meer is het die 30 euro waard wat ik ervoor moet betalen ? en is het vliegtuig goed en gaat het snel is het sterk enz ?? dat zouw ik graag willen weten maar ik kan het niet vinden

Voor 30 euro lijkt het mij wel een leuk vliegtuig, je zult er best veel plezier van hebben. Maar ik denk niet dat het echt vliegt zoals 'echte' modelvliegtuigen.

Het zal denk ik best traag vliegen, als je hem ziet vliegen zul je het misschien zelfs saai vinden. Maar als je hem zelf bestuurd zal het veel leuker zijn en zul je blij zijn dat hij zo snel niet gaat.

Hij zal zo stevig zijn dat hij een slechte landing zal doorstaan, maar als je hem echt neer laten storten zal hij wel kapot zijn. Zonder ervaring zal het dan toch moeilijk zijn om hem te plakken.

Of je er zelf mee kunt leren vliegen weet ik niet. Hij zal in iedergeval wel eens breken als je alles alleen gaat doen. Het zal dus toch wel slim zijn om er een keer mee naar de club te gaan, die kunnen kijken hoe hij vliegt en jouw ermee leren vliegen. Dat hoeft echt niet superlang te duren.

Dus als je alleen gaat vliegen zal dat erg leuk zijn, maar het kan ook snel over zijn. Dus je moet erg veel doorzettingsvermogen hebben of naar een club gaan.

Robert

Hoi,
Ook leuk is de Bandit van www.robbe.de

P1001_1-3157.jpg

compleet vliegklaar
vliegt goed voor ongeveer 140eurie
incl. zender,accu en lader

Pjotrrr zei:
Blijft speelgoed, die BlueBird schijnt goed te vliegen....
Gewoon doen wat je leuk vind als je geen geld voor een Easystar hebt....,
www.hobbyhuis.nl heeft er ook een paar en die versturen gratis....

Modelletjes zijn echter meer geschikt voor de windstille zomeravonden, misschien beter doorsparen?

Die bleubird vliegt indd leuk als er geen wind is. Ik heb er een hoop lol van gehad en ben er door begonnen met de hobby. Sta nu op de wachtlijst voor een club. Maar ondanks dat het speelgoed is gaat het nog steeds kapot als hij te hard neerkomt. voor al de vleugel van de bleubird is kwetsbaar. Die bestond op het einde meer uit tape als piepschuim. Als je met de vleugel op de grond komt gaat hij scheef en hapt de prop een stuk uit je vleugel.

Robert van der Weijst zei:
Hij zal zo stevig zijn dat hij een slechte landing zal doorstaan, maar als je hem echt neer laten storten zal hij wel kapot zijn. Zonder ervaring zal het dan toch moeilijk zijn om hem te plakken.
Robert

laat dat dan maar aan mij over want ik heb daat wel ervaring mee :P
hij woont toch bij mij in de buurt.

mij lijkt m wel goed. erg traag zal hij niet gaan en lijkt me ideaal om daarmee te leren landen enzo een prachtig beginners vliegtuig voor een kleine prijs

nikko heeft ook zo een vliegtuig van 99 euro met 2 props dacht ik maar kwaliteit kan ik niet garanderen denk ik

greets

airplanejp.jpg

ohw en deze is ook van nikko maar prijs ken ik nie denk ook 99 euro (ik weet dat ik ergens 99 euro heb zien staan op een van de vliegtuigen van nikko, sorry daarvoor :oops:

3331_Boeing747-300.jpg

greets

ja trainfreak ik heb al heel wat meej gemaakt met jouw en je vliegtuig vleugel afgebroken moter uit tempeks gescheurt en draadjes los maar met flink lijm en wat soldeer tin vlieg hij nog steeds supper goed had ik niet verwacht toen thomas de vleugel neus en moter er vanaf vloog :P maar het is je gelukt om hem te maken :wink:

multiplexpico.jpg

multiplex pico cub. ik heb er een en die vliegt als een modelvliegtuig. is betaalbaar en leuk.. conventionele besturing, is dus over te zetten naar een volgend model.

mijn setup:
standaard graupner sp.400 motor
1:2 vertraging met 7.5x6 prop
7cell AA ni-mh pakket 2100mAh

is evt uit te breiden met rolroervleugel en drijvers!! :D

mvg
Rico

oke beetje laat dan nooit voor degene die ook twijfelen om de "BlueBird" te kopen is hier een filmpje ervan : Klik hier ! (edit link gewijzigd ...)

Ik ben ook van plan deze te kopen weet alleen iemand wat de oplaadtijd is !?

Back