pipercub j3

Hallo allemaal, vandaag was het weer een mooie vliegdag samen met Gerritjan Broekhuizen met pipercub j3 en Henk met tigermoth ook ik heb een pipercub j3 van toniy clarck met een 32cc quardra motor wel een oudje maar geeft meer dan voldoende power.
De tigermoth is wel de RR onder de schaalmodellen geweldige lift na 2meter vliegt hij al zich zelf los.
Ook dit geld voor de pipercub j3 van Gerritjan .
Plaats er wel even een foto bij.
Eind van de dag ging de wind wat liggen en werd er mooi in formatie gevlogen met de 3 schaal kisten.
groetjes Rene.
1002956.jpg

By rmt, shot with KODAK DX4330 DIGITAL CAMERA at 2009-10-17

het was inderdaad weer een mooie vliegdag,ondanks de wat vlagerige wind,is de moth goed te vliegen en blijft goed bestuurbaar,wingovers rollen loopings,en een vrille van 6 slagen,hij blijft goed in bedwang te houden,ga er binnenkort een grotere tank in zetten,na 20 min vliegen en een doorstart sloeg motor af,geen brandstof meer stom stom stom..buiten landing verliep goed zonder schade,nu maar weer eens verder met het turbine vliegen zolang het weer nog een beetje meewerkt.
gr,henk

piper,s en moth

Ja het was inderdaad weer lekker vliegen een beetje veel wind af en toe voor de piper ,s en moth.
De tigermoth heeft een zenoa 38 cc met vertraging loopt erg mooi maar het starten geeft nog wel eens problemen kost moeite.
Weet iemand hier iets op .
Op de piper van mij heb ik ook een zenoah 38 cc zonder vertraging uiteraard deze start probleem loos. al jaren.
Binnen kort weer jetten de formost schiet lekker op is toch even wat anders dan een piper vliegen
Gr Gerrit Jan

Laatst bewerkt:
Ja het was inderdaad weer lekker vliegen een beetje veel wind af en toe voor de piper ,s en moth.
De tigermoth heeft een zenoa 38 cc met vertraging loopt erg mooi maar het starten geeft nog wel eens problemen kost moeite.
Weet iemand hier iets op .
Op de piper van mij heb ik ook een zenoah 38 cc zonder vertraging uiteraard deze start probleem loos. al jaren.
Binnen kort weer jetten de formost schiet lekker op is toch even wat anders dan een piper vliegen
Gr Gerrit Jan

Ik heb net een filmpje geplaatst op m,n site van de pipercub j3.
wel relact vliegen ,ook nu maar weer verder met jetvliegen.

Back