PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Vandaag zijn mijn nieuwe Pro-Line Crime Fighter LPR M2 banden met 1/2 offset wielen binnen gekomen. Ze staan natuurlijk niet zo mooi als de blast velgen, maar ik ben erg benieuwd hoe ze het op het circuit gaan doen!
Dus we zien je binnekort weer in Purmerend?

Ik ben er zelf pas weer over 3 weken, volgende weekend eerst naar Eindhoven. Kijken hoe het er bij Rallycup aan toe gaat

Andre

Ja, denk dat ik binnenkort wel weer even kom kijken. Heb ook de rem curve even aangepast, hopelijk gaat het remmen nu beter ;)

Die auto ziet er nog te schoon uit, dat is een slechte zaak :D.

Mooie combo, waar gekocht?
Klopt, ik houd hem erg netjes ;)
Gekocht bij Toemen. De rest van de onderdelen op ebay, liquidrc en hobbycity.

Laatst bewerkt:
Als je 2 sets besteld, dan komt er maar 3,25 dollar bij, dus 29,75.
Verder geen invoerrechten of belasting betaald. :p

Vandaag eindelijk mijn nieuwe Futaba 4PK binnen gekomen.

Ik blij en natuurlijk gelijk weer even rijden.

Maar ja, heb altijd pech.
Met een lekker vaartje een "bottom-out" op straat waar net een tegel iets omhoog steekt.

Vol over de kop en op zijn dak.
Schade:
Skidplates (voorste en die in het midden) afgebroken, voorste bulkhead compleet afgescheurd aan beide kanten, een aantal bouten krom, servo stop gebroken en bij 1 traxxas servo de tandwielen kapot.

Gelukkig hadden ze alles op voorraad bij liquidrc.com en kosten de kleine onderdelen me maar 20 euro incl. verzenden.
Alleen die servo... Tsja, dan maar gelijk naar 1 servo.
Dus een JR DS8711 Ultra Torque Servo gekocht.

Hij is wat duurder, maar dan heb je ook wat :p

Hopelijk is alles snel weer binnen.

Laatst bewerkt:
Ik zou meteen de Proline alu arm voor 1 servo kopen. (gebruik deze zelf met een Savöx 20kg servo, werkt perfect. )

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar ga het eerst even proberen met de standaard arm. Als het niets is kan ik altijd nog die alu arm en zwaardere veer kopen voor de servo saver...

Bedankt voor je aanbod.
Heb het inmiddels allemaal al besteld.
Hopelijk snel binnen, dan kan ik weer aan de gang...

Hou je digene die uit de usa komt toch als back-up. Kan je zondag, zij het iets voorzichtiger zeker weer rijden. (servo'tje heb ik ook nog)

Ik hou het even in de gaten.
Kan waarschijnlijk niet rijden dit weekend omdat ik (mogelijk) moet werken.
Daarbij wordt het ook nog eens super slecht weer vanaf zaterdag. Dus ik denk dat ie wel even een pauze mag hebben.
Maar mocht ik verlegen zitten om onderdelen, dan laat ik het je weten! :thumbsup:

Zegt het voort, bookmark mijn plekje. Zou ik leuk vinden, en het moet gek zijn als ik niet goedkoper ben. Zeker sneller

Sneller waarschijnlijk zeker...
Maar goedkoper, dat zal niet veel schelen denk ik:

1 x Front Skid Plate Set: Revo Sly (TRA5337) €5.61
1 x Transmission Skidplate Black: E-Revo (TRA5637) €7.03
1 x F Bulkhead: Revo Sly (TRA5330) €8.39
---------
Sub-Total: €21.03
Flat Rate (Best Way): €0.70
Discount Coupon: 9d3c2f7438 : -€1.26
Total: €20.47

De plastic delen scheelt het mischien niet zoveel. maar zo'n waterdichte servo voor 20 euro is toch wel erg netjes. (en de lagers voor 3/3.5 euro per 2 is ook erg cheap) :)

Zeker. Als ik ooit eens snel wat nodig heb, dan zal ik het absoluut laten weten.

Heb trouwens vandaag nog eens naar de gebroken delen gekeken. Het zag er redelijk lijmbaar uit aangezien de breuklijnen erg netjes liepen.

Heb dus mijn 5min epoxy er maar eens bijgepakt en het geheel gelijmd. Mocht ik toch nog moeten rijden, dan kan ik het eens proberen. Misschien houdt het wel...:rolleyes:

EDIT,
Heb in ieder geval weer even kunnen rijden. Van de originele servo stop een "long range" stop gemaakt.
Verder houdt bijna alles (skidplates, etc.), echter alleen het bulkhead niet. Daar komen natuurlijk nogal wat krachten op te staan.

Begrijp eigenlijk nog niet zo goed waarom traxxas er 2 servo's in heeft zitten. Heb net met 1 servo gereden en dat gaat ook prima. In diep zand zal het wel een stuk moeilijker gaan. Wel kans dat bij deze binnenkort ook de tandwielen gestript zijn, maar totdat mijn nieuwe er is, kan ik even voorruit.

Laatst bewerkt:
Ik zou meteen de Proline alu arm voor 1 servo kopen. (gebruik deze zelf met een Savöx 20kg servo, werkt perfect. )
Weet iemand waar ik deze goedkoop in nederland kan vinden (pro-line 6037-00)?

Op ebay in the US zijn ze erg goedkoop, maar dan zijn de verzendkosten weer 4x zo duur. Zit er aan te denken er 3 te kopen. Kan ik vast die andere 2 wel weer door verkopen voor een eurootje of 5 tot 10.

Back