PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Inmiddels zit de E-Revo weer in elkaar, mede dankzij Bricks!

Ook Traxxas support heeft erg meegeholpen.
Ik had ze gewoon eens een berichtje gestuurd over de kapotte servo tandwielen. Nog geen dag later krijg ik het volgende berichtje terug:
will be happy to send you a replacement servo gear set.
Dus gelijk de nodige info gestuurd en de replacement set is die zelfde dag nog de deur uit gegaan. Top service dus.

Nu maar weer wachten op mooi weer!

Replacement set vandaag binnen gekomen. Goed geregeld.
Maar ook de JR servo is binnen, wat een kracht zit daarin zeg.
Als ik de voorkant vol naar beneden duw met mijn voet, dan haalt ie nog met gemak de volledig stuuruitslag. Nu heb ik dus twee reserve traxxas servo's... eens kijken wat ik daarmee ga doen?!

gebruik anders een van die 2 servos om een gastoeter installatie te maken:confused:

ik ga niet echt meerijden op de rallycup maar tussen de races door mag toch wel of niet?

grtz mick

Gewoon lekker inschrijven en meerijden in de wedstrijd. "tussendoor" gaat bijna niet, of het moet in de pauze zijn, als die er uberhaupt is

Iemand waarmee ik afgelopen zondag heb geraced had er ook een Savox servo in zitten (80 euro zei hij tegen mij). Maar dat ding was super snel, 10x sneller dan dat filmpje) of de servo ook sterk was weet ik niet.

De JR zou 25Kg moeten doen bij 6V. Ben benieuwd hoe hij het in het gras gaat doen.

Zie net op mijn rooster dat ik 13 december weer een dag reserve sta, dus geen mogelijkheid om mee te rijden. Balen weer. Sinds ik de e-revo heb is het of slecht weer, of ik ben aant werk. :(

Iemand waarmee ik afgelopen zondag heb geraced had er ook een Savox servo in zitten (80 euro zei hij tegen mij). Maar dat ding was super snel, 10x sneller dan dat filmpje) of de servo ook sterk was weet ik niet.

Hbe voor de 20kg servo 70 euro betaald. kun je niet mopperen vind ik.
Heb er ook een langer servo armpje aan gezet, stuurt daardoor sneller. (20kg is toch al overkill voor de revo, werkt dus echt perfect. )

Hij had hem in de nieuwe HPI Trophy 4.6.

Ik vind het veel geld, al helemaal voor een servo, maar ja goede servo's zijn nu eenmaal duur :(

Vandaag heeft de ERBE eindelijk wat echt zand gezien.
Daar deed ie het goed op! Paar kleine klachtjes. Servo armpje van plastic op de nieuwe servo dol. Daar moet ik dus ook maar een alu versie van zien te vinden. Schroefje van de achterse push rod (door de rockers) dol. Dus die was eruit getrild. En mijn gelijmde skidplates hebben de geest gegeven, maar daar had ik toch al nieuwe voor.

Al met al heeft ie het goed uitgehouden op het vrij ruige terrein.

Ik heb dit keer gereden in alphen a/d rijn.
Er zit daar in kerk en zanen een klein cross baantje (naast de Rabobank).
Genoeg parkeerplek, alleen is het terrein vrij grof omdat er wel eens met brommers/motors gecrosst wordt.
Google Maps linkje

Laatst bewerkt:
ik ga me inschrijven voor de rcrallycup in purmerend

klasse: unlimited
auto: traxxas slash met nosram 9.5t sensored brushless en misschien 1/10 buggy banden achter

grtz mick

Back