PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Vandaag weer lekker bezig geweest. Het was wel erg koud, maar dat mocht de pret niet drukken.
Paar leuke fotootjes:

spikes5.jpg

spikes6.jpg

spikes7.jpg

spikes8.jpg

spikes9.jpg

spikes10.jpg

spikes11.jpg

Laatst bewerkt:
We hebben nog veel meer foto's gemaakt, jammer genoeg zijn ze niet allemaal scherp. Valt ook niet mee foto's te maken van snel bewegende dingen in de sneeuw.

Misschien dit weekend nog een keertje...

Ze zijn gemaakt met een Sony A350 en een flinke lens.
Maar er moet nog een hoop gedaan worden om ze nog scherper te krijgen. Dat moet zeker met deze camera goed mogelijk zijn.

In een woord GEWELDIG!!!!!

Maar ik ben ook wel heel erg benieuwd naar een filmpje van dat ijs geweld van je ;)

EDIT: oeps vorige pagina zie ik je filmpje, ik zeg weer GEWELDIG!!! :)

Laatst bewerkt:
heren! heb met verbazing deze topic gelezen en gezien hoe ze de mamba monster regelaar onderwater houden. teweten dat mijn broer een probleem heeft met deze regelaar. hij heeft vorige week zijn e-revo mamba monster thuis gekregen. en is meteen na het laden van de 2x8,4v 3000mah accu's gaan rijden ( door de sneeuw )
geen enkel probleem die dag. volgende dag wilde hij weer rijden en bij het aanzetten van de regelaar kwam er een straaltje rook uit. hij heeft de regelaar direkt uit gezet. en durft hem niet meer aan te zetten. wat zou dit kunnen zijn:confused:
dacht dat deze regelaars toch wel een beetje tegen water konden? als ik zie wat iedereen er mee doet. we zouden hem open kunnen halen maar het lijkt mij dat dan de garantie vervalt. je moet dan de stikkers breken.
alvast bedankt voor de info
groeten ray

als je de specificaties leest van de mamba set , staat er niks in over dat ze waterdicht zijn of spatwater dicht zijn

dus ja rijden in de sneeuw kan problemen geven , Sterker nog staat in de bijgeleverde handleiding met vette grote letters:

Stop,The power system is not waterproof,Do Not expose the power system to any type of water,condensation,or moisture,

maw :

stop het power systeem is niet spatwaterdicht, stel het power systeem niet bloot aan , elk type vocht, water of condens (vrij vertaald).

je moet niet alles geloven wat er gedaan wordt op de filmpjes, de ESC ophalen of los maken geeft je geen garantie meer, aan de andere kant kapot is ie waarschijnlijk toch al, beste is even op te sturen via de normale weg .

suc6

Laatst bewerkt:
De mmm is van zichzelf inderdaad NIET waterdicht. Vandaar dat veel mensen er alles aan doen om het water buiten te houden.

De regelaar openmaken doet niet de garantie vervallen. Er is zelfs op de website van castle creations een "how-to" te vinden.

Garantie vervalt natuurlijk wel als je er zelf wat aan kapot maakt tijdens het openmaken. Ook het waterproof maken zal de garantie doen vervallen (gelukkig is liquid tape weer makkelijk te verwijderen).

dat vind ik nu ook een groot nadeel van ERBE dat de MMM niet waterdicht zijn, als je de filmpjes op youtube ziet hoe simple het is om deze waterdicht te maken,

om het zelf te doen zou ik het niet proberen, maar als ze dat gewoon in de productie hadden gestoken waren er niet zoveel klachten geweest, voor die 699euro mocht dit wel,

als je elke keer moet wachten tot het droog is hier in belgie ,dan zal je nog niet teveel moeten rijden,

geeft er trouwens iemand een idee hoe je de MMM ietsje beter kan beschermen ,maar zonder MMM open te maken? dit mag ook waarschijnlijk niet afgesloten worden

dat vind ik nu ook een groot nadeel van ERBE dat de MMM niet waterdicht zijn, als je de filmpjes op youtube ziet hoe simple het is om deze waterdicht te maken,

om het zelf te doen zou ik het niet proberen, maar als ze dat gewoon in de productie hadden gestoken waren er niet zoveel klachten geweest, voor die 699euro mocht dit wel,

als je elke keer moet wachten tot het droog is hier in belgie ,dan zal je nog niet teveel moeten rijden,

geeft er trouwens iemand een idee hoe je de MMM ietsje beter kan beschermen ,maar zonder MMM open te maken? dit mag ook waarschijnlijk niet afgesloten worden

hier zie
ne eeklonaar!das zeldzaam hier op het forum!

We moeten nekeer samen rijden eh :D (als mijn buggy af is :p)

@dafke, yep wij komen overal, ookal zijn we niet gevraagd:)

@stroomstrijkijzer , ja dat zie ik wel zitten , veel plezier met het ombouwen

heren jullie zijn duidelijk. ik heb een sterk vermoeden dat hij een domme dure fout heeft gemaakt. kon hij ook niet weten eigelijk. en die dik gedrukte letters hebben we ook gelezen na het rijden :( misschien even schoon maken met demi water en goed!!! droog maken en kijken of hij nog werkt . ik de boten wereld doen we onze electro onderdelen in een radiox. misschien een iedee? moet alleen even kijken hoe het koelen moet gaan gebeuren. ( niet met waterkoeling natuurlijk :mrgreen: )
is er in nederland ook een bedrijf die die dingen zou kunnen repareren ?
gr ray

De mmm is van zichzelf inderdaad NIET waterdicht. Vandaar dat veel mensen er alles aan doen om het water buiten te houden.

De regelaar openmaken doet niet de garantie vervallen. Er is zelfs op de website van castle creations een "how-to" te vinden.

Garantie vervalt natuurlijk wel als je er zelf wat aan kapot maakt tijdens het openmaken. Ook het waterproof maken zal de garantie doen vervallen (gelukkig is liquid tape weer makkelijk te verwijderen).

Waar kan je liquid tape kopen? Ik zou dit ook wel op m'n MMM doen. Je weet nooit dat er vochtig zand inkomt of je beland in een plas.
Al voor gehad met m'n buggy. Aan het rijden in een wijde en daar lag 1 grote plas waar je de wei opmoest. Ik wil bijtanken, rij naar mij, auto gaat over kop door een klein putje met bultje erachter, blijft spinnen in de lucht en natuurlijk recht in die plas water.

doen we zekers .eens afspreken.maar wel als he wat droger is .kennen jullie het crosparcour naast de vaart in lovendegem?
hier een filmpje van deze zomer.
zt5uuKH10UQ[/media] - e-revo traxxas sunday fun
ik weet het .het is hier wel niet gepast.maart ik kan moelijk een topic openen.alleen voor streekgenoten!

dat spul laten ze hier overkomen van amerika.maar volgens mij zijn er goeie alternatieven die we hier kunnen vinden hoor.ik ben zelf op zoek naar een goede vervanger voor dit!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back