heren! heb met verbazing deze topic gelezen en gezien hoe ze de mamba monster regelaar onderwater houden. teweten dat mijn broer een probleem heeft met deze regelaar. hij heeft vorige week zijn e-revo mamba monster thuis gekregen. en is meteen na het laden van de 2x8,4v 3000mah accu's gaan rijden ( door de sneeuw )
geen enkel probleem die dag. volgende dag wilde hij weer rijden en bij het aanzetten van de regelaar kwam er een straaltje rook uit. hij heeft de regelaar direkt uit gezet. en durft hem niet meer aan te zetten. wat zou dit kunnen zijn
groeten ray
Ik weet van een maatje van mij dat zijn regelaar ook spontaan begon te roken, maar dat was zonder ook maar iets van vocht in de buurt.
Na het netjes open maken van de regelaar, bleek dat de + en de - draad van de aan en uitschakelaar net na de printplaat was gescheurd.
Bij naders inspectie zag je duidelijk dat de draadjes klem hadden gezeten, waarschijnlijk is dit door de trillingen gekomen

Hij heeft dit netjes opgelost, door de + en de - aan elkaar te verbinden, enige nadeel is dat de aan en uit schakelaar er nu tussen uit gehaald.
Misschien toch even netjes openmaken, en hopen dat dit ´bij je broer ook het geval is