PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Das mooi! Zorg ik dat ik er ook ben.
Tot dan, we hebben in ieder geval prachtig weer.

Edit:
Ai, toch weer te lang in de kroeg gezeten...
Ben beniewd wat ik er morgen nog van bak. :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag lekker gereden. 4 revo's op de baan, gebeurt niet zo vaak. En ik vond ze allemaal behoorlijk aan elkaar gewaagd. Vanavond bij inspectie bleek wel dat ik mijn rear bulkead heb gebroken. Wordt dus even zoeken naar een nieuw bulkhead. Ik heb nog 4 weken tot de volgende wedstrijd. Hopelijk kunnen we dan weer met z'n vieren rijden

Ik heb vandaag lekker gereden. 4 revo's op de baan, gebeurt niet zo vaak. En ik vond ze allemaal behoorlijk aan elkaar gewaagd. Vanavond bij inspectie bleek wel dat ik mijn rear bulkead heb gebroken. Wordt dus even zoeken naar een nieuw bulkhead. Ik heb nog 4 weken tot de volgende wedstrijd. Hopelijk kunnen we dan weer met z'n vieren rijden

Mooi hoor, zo zie je maar waar dit forum goed voor is.

Was errug gezellig inderdaad.
Mijn auto is verder heel gebleven, op dat ene wiel na dan ;)
Ronde tijden liggen ook behoorlijk dicht bij elkaar als ik even op mylaps vergelijk.
De beste tijd heb ik wel op 6S gereden met de pro-line crime fighters.
Nu weet ik alleen niet of dat door de bandjes komt, of toch door de accu, maar daar komen we volgende keer wel weer achter.

Filmpje is overigens wel grappig, alleen hobbelt het wat teveel.
Moet iets verzinnen zodat ie wat beter vastzit.
Vanaf zo'n 2:35 zitten we met 3 revo's lekker dicht bij elkaar.
Aan het einde valt de camera eraf en wordt ie een paar keer overreden door andere auto's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat de plek wel in orde is, alleen moet ie er vaster op. Nu zat ie met klittenband en dat gaat toch schudden. Verzin wel eens een keertje wat.
Misschien een keertje op de kap voorop...

Laatst bewerkt:
Heb vandaag eens geprobeerd wat de erbe met mijn huidige vertanding op 6S kan.
Dat viel nog geheel niet tegen!
Uiteindelijk op 91,2 km/u uitgekomen:
speedrun3.jpg

Ik heb er wel wat filmpjes van gemaakt, hoewel niet allemaal even goed gelukt. Deze zal ik later nog even plaatsen.

Jammer genoeg is tijdens 1 run mijn Garmin Etrex los geraakt en bij een snelheid van 85 km/u over het wegdek gestuiterd. Ik kan je nu uit ervaring vertellen dat ie daar niet beter van wordt (dat word dus een nieuwe bestellen).

Nog twee fotootjes:

speedrun2.jpg

speedrun1.jpg

Laatst bewerkt:
Nette snelheid. Toen ik aan het speedrunnen was met mijn MERV viel de GPS er ook een keer uit (toen ik met zo'n 60kmph wheelies begon te trekken en flipte). Wat schrammen op het apparaat maar verder nog 100% in orde.

Ben benieuwd naar je filmpje.

Bij mij leek het in eerste instantie ook mee te vallen.
Hij deed het nog wel, maar na de laatste runs wilde ik hem uitzetten en toen merkte ik dat de knopjes binnenin afgebroken waren.
Ik krijg hem dus nu niet meer aan. Jammer maar helaas.

Hier zijn twee filmpjes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Phaltlines niet getaped zo te horen :) ?
Leuk vids (sorry voor de late reactie, heb t helemaal over het hoofd gezien).

Na een paar keer lekker in het zand te hebben gereden, begon ik toch wel te merken dat de achterkant behoorlijk vuil wordt. En dat gedroogde zand krijg je er bijna niet vanaf. Dus toch maar een plaatje gemaakt ter bescherming.

Gelukkig had ik nog genoeg lege dvd hoesjes liggen. Met een goede schaar knip je daar zo een paar mooie plaatjes van:

mudflaps1.jpg

mudflaps2.jpg

Hopelijk helpt het een beetje.

Laatst bewerkt:
ja ik heb op mijn slash iets vergelijkbaars zitten... gemaakt van een oude plastic zak maar de joue zijn er een eind professioneler uit... misschien ook maar eens upgraden ofzo...

Dat gaat wel werken ja.

Ik heb er ook last van ja, maar ik ga niet van die spatborden monteren, te veel luchtweerstand ;)

Back