PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Nee, geen schade...De revo heeft het goed uitgehouden.
Aan de andere kant zat een klein stukje aflopend daarna een vlak stuk.
Met de hoge sprongen landde ik op dat vlakke stuk en kon ik rechts er weer af rijden. Dit deed ik op gevoel aangezien ik de auto niet kon zien.

draaicirkel

hey, ik denk dat het filmke van de 1/10 e-revo komt, zoals ik ook heb maar die draaicirkel van mij is veel groter, hoe doe je deze zo kort draaien?
grts

thks dat zal een werkje zijn voor morgen. Wat die standard banden betreft, fpp niet echt tevreden (wel mijn fout van in het zand te rijden zijn ze voor de vuilnisemmer)en zoek nu ook banden voor onroad, heb jij een aanrader waar en wat type?

thks dat zal een werkje zijn voor morgen. Wat die standard banden betreft, fpp niet echt tevreden (wel mijn fout van in het zand te rijden zijn ze voor de vuilnisemmer)en zoek nu ook banden voor onroad, heb jij een aanrader waar en wat type?
Een stukje terug zie je mijn revo op Hpi Phaltlines.
Dit zijn goede bandjes. Deze op blast of tremor velgen en je kunt leuk onroad rijden (gebruik ze ook in het skatepark).
Wel los kopen (dus niet voorgelijmd) en de banden tapen voordat je ze erop zet.
Dat moet je eigenlijk met alle banden doen.
Het gaatje in de velg dicht laten/maken en een klein gaatje in de band maken (met een ponstang). Zo kan het zand niet via de velg in de band komen. En als er al zand in zit, wordt dit er door het gaatje van de band uitgeslingerd.

Die roadrages zijn volgens mij ook wel in orde, maar vind ze niet zo mooi staan.

Volgens mij hebben de roadrages meer grip ( mijn ervaring dan ) Alleen hebben ze meer flex bij het sturen omdat de zijwanden hoger zijn dan de phaltlines

Volgens mij hebben de roadrages meer grip ( mijn ervaring dan ) Alleen hebben ze meer flex bij het sturen omdat de zijwanden hoger zijn dan de phaltlines

Die roadrages zijn volgens mij ook wel in orde, maar vind ze niet zo mooi staan.
SAM_1600.jpg

En bedankt :D:D

Back