Pitch-Play deel 2

Hoi,

Ik krijg steeds meer vragen of Pitch-Play van afgelopen april nog een vervolg krijgt. Nou ik wil daar dan even openlijk over antwoorden.

Ja ik zou graag nog eens Pitch-Play willen organiseren. Maar heb dan zoals ook in Sittard hulp nodig van wat mensen. Wat moet er allemaal geregeld worden
- Een veld beschikbaar voor 1 dag (zondag)
- instructeurs (dat is niet zo een groot probleem)
- lokatie liefst een kantine
- Website updaten met verhalen etc

Dus bij interrese help mee met organiseren en ik sta er dan weer,,,

groeten
Roel

Roel,

Wanneer wil je dit weer laten plaatsvinden?

Ik heb er al eerder over gedacht om het veld van Venlo hiervoor beschikbaar te stellen.
Maar dit was ons Jubileumjaar (50 jaar) en er waren tot nu toe gewoonweg TE veel evenementen op ons veld.
Zondag is gelukkig de laatste. De open dag. :turn-l:
Wij hebben een prachtig veld.
Redelijke keet met meer ruimte dan die van de vorige Pitch-play.
Als we een target datum hebben kan ik dit met de leden overleggen.

Vliegveld2.JPG

Laatst bewerkt:
Whoei, walter,francis,roel... Daar is genoeg kennis bij mekaar om een baksteen te laten hoveren!:D

Ben er zeker weer bij! Ben ook bereid mee te helpen voor zover mijn hulp nodig is.

Even om uit te leggen wat Pitch Play eigenlijk is. Omdat de focus ligt op pas beginnende heli vliegers die juist niet weten wat pitch play is.

Ik zal mijn ervaring delen:

De vorige pitch play was mijn eerste meeting met de heli gemeenschap. Ik had net een trex 500 aangeschaft en gebouwd maar ik had nog veel vragen en ik wilde graag dat iemand mijn heli nakeek voordat ik hem de grond in duwde.

Eenmaal aangekomen waren er al veel mensen te plaatse met allerhande soorten heli's.
Van kleine fixed pitch heli's tot grote nitro .90 heli's.
Voor we begonnen hebben we mogen genieten van een ware 3d show van walter en roel.

Nadat de dag op deze manier ingeluid was gingen we naar binnen om een presentatie te bekijken, gegeven door roel.
Deze ging over de werking van de heli, de soorten heli's, waar je op moet letten, kortom veel om te leren en de belangrijste informatie om een goede start te kunnen maken.

Na de presentatie werd er gevlogen door jan en alleman (natuurlijk niet tegelijk) en werd mijn heli nagekeken door een echte kenner (o hai francis:bye:, ja ik heb hem eerlijk waar nog niet gecrashed)

Mijn trex heeft ook die dag zijn maiden gemaakt en ik kon voldaan en trots naar huis.

Kortom: Ben je nieuw? Heb je vragen? Wil je meer weten? Heb je hulp nodig?

two words: Pitch Play (2), Leer de kenners kennen:cool: :D

Als er hulp nodig is wil ik ook best wel helpen. Lijkt me in ieder geval een leuke dag om nieuwe ervaringen op te doen en meer te leren over het vliegen met helikopters. Als er overigens nog hulp nodig is wil ik zeker helpen.

Hey Roel,

Dat klinkt ERG interessant. Ik ga dan ook zeker weer komen, als ik weer centen heb om benzine in de auto te gooien :p
Lijkt me namelijk niet onverstandig dat een 'prof' even naar mijn heli'tje kijkt, aangezien hij nu al zó lang stil heeft gestaan...
Maarja, dat gaat goed komen binnenkort. Hoe weet ik nog niet, maar 't komt een keer goed ;)

ook ik ben er zeker weer bij heb op de vorige pitch play mogen ervaren hoe het is om met een raptor te vliegen (aan de kabel ) vond dit zo te gek dat ik nu mijn eigen raptor heb
zal zeker weer komen om nog meer tips en ervaring van anderre in te slaan

Ow klinkt heel leuk. Als ik vrij heb dan zal ik zeker overwegen om langs te komen. :)

Op mij kan je ook rekenen, een 3D demo, theorie en praktijk, (dit doe ik wekelijks op "professionele basis" bij Flycam te Lexmond) je kan me overal voor gebruiken ;-)

Nu nog een datum kiezen,

Michiel.

Op mij kan je ook rekenen, een 3D demo, theorie en praktijk, (dit doe ik wekelijks op "professionele basis" bij Flycam te Lexmond) je kan me overal voor gebruiken ;-)

Nu nog een datum kiezen,

Michiel.

Morgen en overmorgen.... PLEAAASSSSSSSSSSSSSEEEE:D:D:D

Ik ga er toch nog eens wat werk van maken..
Momenteel heb ik optie Venlo / Nijmegen gehoord. Dus mensen die een veld ter beschikking hebben voor een zondag!!!!

groeten
Roel

Back