pittman gezocht voor 2 en 3 december WieOWie?

• Topicstarter Topicstarter Edward
  • Startdatum Startdatum
E

Edward

Guest
:) :) :) Hallo allemaal, :) :) :)

Ik ben een MTR aan het bouwen die ik wil gaan vliegen in de hal van MC Karken.
IK mis alleen nog iemand die mijn wil helpen bij het pitswerk.
En dit is waarschijnlijk niet voor 1 keer.
Dus, heb je er zin in om wat tijd te besteden aan deze tak van sport?
Laat het me weten.

Edward.

Ik ben wel van plan om naar Karken te gaan. Dan ben ik piloot en John Steffers is pitman. Omdat hij linkshandig is is het voor hem lastig met voor hem onbekende motoren te werken. Ik kan geen vast lid van jouw team worden, maar als het met mijn eigen vluchten te combineren is wil ik best proberen of ik voor je kan pitten.

Wat voor motor gebruik je? Als je een invalpitman gebruikt zou ik de motor wel eerder op makkelijk starten instellen dan op optimale snelheid (dus zo niet zo arm of zo veel compressie dat de motor te heet wordt), want als je een motor niet kent en hij warm is kan het een ellende zijn om hem aan de gang te krijgen.

De kans is groot dat er wel meer mensen zijn die een bepaalde wedstrijdvlucht voor je willen pitten, dus is zou in ieder geval naar Karken komen met je spullen.

Zoals het nu lijkt zijn we aanwezig in Karken en zal ik samen met Herbert als team deelnemen, tenminste Herbert :?::?:

ten alle tijden bereidt om als pitman in te vallen.
zal alleen een probleem worden als we tegen elkaar moeten vliegen 8O

alhoewel moet toch kunnen :D
de regels zullen het waarschijnlijk wel verbieden.

Ik ga zoizo naar Duitsland met een toestel.
Ik heb me aangemeld met een mechaniker "unknown until futher notice"
Ik zat zelf aan Erik de Vries te denken, maar ik heb geen flauw idee of hij wil of kan.

Hallo!

Es sollte kein Problem sein, wenn 1 Pilot für 2 Mechaniker fliegt. Allerdings sollten die Modelle verschieden sein, also pro Team jeweils 1 separates Modell!
Aber bisher war es kein Problem einen Piloten oder einen Mechaniker zu finden. So haben auf euren NK ja Rob Olijve und Johann Schwarz zusammen geflogen! Es findet sich schon jemand - also immer kommen!

Groetjes
Willi Schmitz

marco_leeflang zei:
Zoals het nu lijkt zijn we aanwezig in Karken en zal ik samen met Herbert als team deelnemen, tenminste Herbert :?::?:

ten alle tijden bereidt om als pitman in te vallen.
zal alleen een probleem worden als we tegen elkaar moeten vliegen 8O

alhoewel moet toch kunnen :D
de regels zullen het waarschijnlijk wel verbieden.

ja zeker,maar we moeten ons nog wel inschrijven
ben met een nieuw model aan het afbouwen :P

Nou Niek, ik heb weinig verstand meer van die LB motoren. Om daar serieus als pitman voor iemand te gaan staan werken met vrijwel geen ervaring in die specifieke motoren lijkt me geen goed idee. Ik denk wel dat ik eens een uurtje of zo ga kijken en misschien wel iets meeneem om te rc-vliegen als de tijd het toelaat. De lijnkist is nog niet klaar. er moeten nog enkele wijzigingen aan gebeuren zodat hij minder weegt en die electromotor met toebehoren erin past. Daarna weer op zoek naar een goede set lijnen en kijken of ik weer les kan krijngen van Han Esselaar.

Hoi Edward.

Ik wil ook wel voor je pitten. De NK was de eerste wedstrijd waar ik gepit heb dus verwacht geen top tijden.
Ik ben Bram zijn pit man. Hij heeft dus voorrang.
Wat voor een motor heb je?

Groet Robert-Jan

Ja mailtje rolt binnen op het moment dat ik dit berichtje zit te typen.

&@&$_&!#*()@$^*(@!_+^#(*^!_(*)@$^*(@$ :mad: :evil: :cry: :evil:

Herbert zei:
dan hoef ik mijn Duits ook niet meer op te poetsen :?

Oh OK je hebt het nog net mee gekregen, ik had mailtje nog net niet ontvangen. :oops: :oops: :oops:
Ik heb mijn opmerking ook direct bijgesteld. Sorry.

Zit ik dus mijn Nemesis NxT voor nix te bouwen?
't stof zit nog in m'n haren van gisteravond.

2-view.gif

Ik maak hem met een profile romp voor de mini-speed event.

Kan ik met m'n jongen toch naar Groningen om te ijshockeyen.

jammer dat het door gaat Edward ik had me erop verheud. volgende keer beter

Back