pitts model 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik heb 2dehands deze kist kunnen kopen. kleine scheurtjes in de motorkap en lichte beschadiging aan het landingsgestel, makkelijk te repareren.
1.jpg

het gaat over hetzelfde toestel op de link:
Modellbau Lindinger Onlineshop
nu zit er wel een handleiding bij van dit model:
Modellbau Lindinger Onlineshop

nu het zal wel allemaal hetzelfde zijn,alleen over de maten is er wat die niet klopt.

nu wil ik die electro gaan maken met volgende setup:

motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 90 SK Series 50-65 380Kv / 1820w $39.95

prop:
18x8prop

esc(nieuwe versie 4amp bec)
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Super Brain 80A Brushless ESC $69.99

als lipo een 6s 3600 of 4000 of 4500mah
er moeten 4servo's in

nu twijfel ik nog of ik er een aparte ubec+lipo bij zou doen, of alleen een ubec of gewoon de bec van de esc gebruiken.
wat denken jullie.
servo's ben ik nog niet uit. ofwel wat van hobby citty, of hitecs hs225of wat van graupner des.

Laatst bewerkt:
ziet er een mooi model uit chris !
ben benieuwd, ik vlieg zelf met zo een profile EF yak met HC servo's erop (de namaak hs65MG) en ben er tot nu toe heel tevreden over :)

grt Dennis

servo's en esc zijn besteld.

als ik alle delen samentel kom ik op een 3650gram alles samen, met wat marge bijgerekend,en aparte ubec +lipo en ZWAAR landingsgestel met wielkappen ( ook staartwiel is groter dan de originele en kan een pak lichter denk ik

P1000883.JPG

let op de verhouding met de 90mm spinner(zoeentje zit ook op mijn 2m20raven)
P1000884.JPG

schade aan motorkap( enkel oppervlakkig)

P1000885.JPG

P1000879.JPG

naast de deca
P1000887.JPG

schade romp(enkel beplanking)

P1000888.JPG

staartwiel

P1000889.JPG

binnenkant romp, hier ook met de 90mm spinner ter vergelijking, hier zie je ook dat de romp een combinatie is ook van triplex en carbon tot in de staart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back