pkracing

hoe lang kan het duren voor dat een bestelling van pkracing binnen is?
ze hebben mijn spullen 1 februari verzonden, wanneer kan ik het dan verwachten?

Dan zul je ze effe moeten mail,of bellen.

Pk Racing is de enige die je kan vertellen wanneer je spullen binnen zijn :)

misschien zijn er mensen die er ooit iets besteld hebben
en die kunnen dan zeggen hoelang het bij hun duurde 8)

Ik heb er laatst bestelt en de dag nadat het was verzonden was het er.
Anders kan je morgen even bellen.
tel: 0786181184

ik had het de volgende dag. maar het weekend telt niet, feestdagen... op hun site staat uw ordernummer en kunt u zien of het al verzonden is...

Raimond zei:

Zelfs zij kunnen er niets zinnigs over zeggen omdat zij afhankelijk zijn van de bezorger. Ik heb ca. 1 jaar terug iets besteld (niet bij PK) en het moet nog steeds door TPG of TNT bezorgd worden. Ik heb de moed opgegeven dat het nog bezorgd wordt. Hopelijk gebeurd dit nu niet.

Succes,

Bart

Ik had mij spullen een paar dagen na het bestellen in huis. Hou er rekening mee dat er een weekend tussen zit. Waarschijnlijk heb je je spullen morgen of overmorgen in huis. Bel anders even voor een Track & Trace nummer, dan weet je waar je pakket uithangt. Zij zijn de enige die je kunnen vertellen wanneer het verstuurd is.

Succes met wachten. Geduld is een schone zaak !

Ik heb vrij veel besteld bij PKracing en zij hebben een prima service, ook in de winkel. Meestal is het de dag erna of 2 dagen na de bestelling. Houdt er inderdaad rekening mee dat zij dicht zijn op maandag en in het weekend.

hoe lang is een chinees ??

nee ff serieus

hoe lang duurt een pakketje met ptt ????

TNT tegenwoordig he ;)

Maar meestal 1 of 2 dagen, zonder postcode kan het 5 tot 7 dagen duren voordat een pakket aankomt

Mijn bestelling van 1 feb is nog niet verzonden maar dan zal het wel niet op voorraad zijn.

Bart J zei:
Raimond zei:

Zelfs zij kunnen er niets zinnigs over zeggen omdat zij afhankelijk zijn van de bezorger. Ik heb ca. 1 jaar terug iets besteld (niet bij PK) en het moet nog steeds door TPG of TNT bezorgd worden. Ik heb de moed opgegeven dat het nog bezorgd wordt. Hopelijk gebeurd dit nu niet.

Succes,

Bart

Klopt maar ze kunnen je wel zeggen of het verzonden is.Als het verzonden is dan kan het binnen 2 dagen zijn.Dat is tenminste mijn ervaring met PK Racing.

Het ligt er gewoon aan als het spul niet op voorraad is kan het langer duren.

Hij word verstandig :roll:

Dit topic is zwaar overbodig.
Als je problemen hebt met leveringen enzo moet je bij de leverancier zijn :roll:

Jaap close deze aub!!!

Back