Plaatjes van mijn 600

Vandaag met het mooie weer 5 accupacks gevlogen met de 600. Gewoon FF, en een paar stall turns en piro's en orientatie geoefend.
Echt super zulk weer. Had er speciaal voor vrijgenomen.

Hier een paar plaatjes en een filmpje:

[/media]

Ook nog een paar packs met de 450 SE gevlogen. Die gaat nu echt lekker. Voorzichtig steeds meer proberen. Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Hier een foto van de 450 naast zijn grote broer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf gezicht man, je camera aan de zij-/achterkant van je heli :P
Echt toppie hoor.

prachtige machine 8)
mooie foto's en nog mooier filmpje; lekker rustig rondvliegen op wat hoogte zie je weinig meer tegenwoordig, echt mooi om te zien ook via die onboard cam.

Welke van de 2 vliegt nu het makkelijkst de 600 of de 450

Als ik je filmpje zie :P :P :P (zonder woorden) :lol:

HeliEdje zei:
Aiki zei:
Welke van de 2 vliegt nu het makkelijkst de 600 of de 450

Als ik je filmpje zie :P :P :P (zonder woorden) :lol:

De 600 vliegt echt VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL makkelijker. Zo stabiel als een huis.
Heb je problemen gehad met het programmeren van de zender Graupner MX12 :?:
Ik kan alle input goed gebruiken zie Link :wink:

Aiki zei:
HeliEdje zei:
Nee, geen echte problemen.
Wel kwam ik er pas langszaam achter hoe alles werkt. Kwestie van veel op de forums lezen, vragen stellen en natuurlijk......
de Nederlandse handleiding van de MX 12 maakte ook het een en ander duidelijk.

Heb je specifieke vragen over de MX 12??

Ja, kan jij de gegevens invullen voor een T-rex 600, - http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=52277
:roll: :oops:

Wil ik wel doen, maar dan moet ik eerst weten wat voor gyro je hebt. Ik gebruik zelf een 401.

Ik zal je dan mijn instellingen doorgeven.
Zal alleen vandaag (avond) niet meer lukken.

Kan je wel alvast vertellen dat de Mix en Revo (bij een 401 heading hold gyro) allemaal op 0 gesteld/uitgeschakeld moeten blijven/worden.

mooi zeg! waar vlieg jij? heb zelf een 450se en de 600 is onderweg.. :) woon zelf in Baarn en vlieg vaak in eemnes (weilanden).

Daantjo zei:
mooi zeg! waar vlieg jij? heb zelf een 450se en de 600 is onderweg.. :) woon zelf in Baarn en vlieg vaak in eemnes (weilanden).

Da's nie zover uit elkaar!
Ik vlieg meestal op een stuk hier achter de Hilversumse Meent. Dat is een stuk natuurlandschap.
Soms vlieg ik wel eens (klein beschut plekje in het bos) op De Lieberg in Hilversum, vlakblij Eemnes! Ik vlieg overigens op kan. 86, dus ik weet niet of we last van elkaar kunnen krijgen (?)

Misschien leuk om een keer af te spreken als je je 600 hebt.

ik zit niet op 86 dus dat zit wel goed!

als de 600 er is en ingevlogen/inelkaar geprutst is laat ik het wel weten!

Daantjo zei:
ik zit niet op 86 dus dat zit wel goed!

als de 600 er is en ingevlogen/inelkaar geprutst is laat ik het wel weten!

Mooi zo. Is goed. Als ik ergens mee kan helpen (prutsen, afstellen, invliegen en zo) laat maar ff weten.
Zal nie zo moeilijk zijn. De 600 is echt niet moeilijk te bouwen/af te stellen.
Heb je al rotorbladen+accu's en zo?

heb nog niks.. trex op ebay besteld, en is er nog niet aankomende maand alles bestellen. heb al een heel lijstje bij elkaar..

Daantjo zei:
heb nog niks.. trex op ebay besteld, en is er nog niet aankomende maand alles bestellen. heb al een heel lijstje bij elkaar..

Ik heb evt nog wel een paar tips voor je, bijvoorbeeld supergoeie bladen voor 38 euro en een FP 4900 6s1p voor ongeveer 250 euro, of een Himodel 4100 2x3s1p (voor hoveren en sportvliegen) voor onder de 200 euro

laat maar weten, dan geef ik je wel e.e.a. door.

heliEdje

welke super goede bladen zijn dat dan voor 38 euro?

ik zit er namelijk over na te denken om in de zomer ook een t-rex 600 aan te schaffen.
het enige wat me nog tegen houdt is dat ik de raptor 50 dan weg moet doen.

remie zei:
heliEdje

welke super goede bladen zijn dat dan voor 38 euro?

ik zit er namelijk over na te denken om in de zomer ook een t-rex 600 aan te schaffen.
het enige wat me nog tegen houdt is dat ik de raptor 50 dan weg moet doen.

Het zijn de Thunder Tiger Blades 600/54/12 50 Size 2de keus bij RCheliparts.nl, die heb ik zelf op mijn 600 zitten, zijn echt prima!

Ach en wat die R50 betreft: nog nooit iemand tegengekomen die daar spijt van heeft gekregen

Back