Plaats hier een afbeelding van je modellen!

Verkocht & gecrashed - Charter
charter_05.jpg

Verkocht - SuperChart
superchart_01.jpg

Verkocht - EasySport40
eigeneasysport09.jpg

Verkocht - Serval V1.0
Serval_14.jpg

Mijn zwever...
zwever.jpg

3D - Fun model...
diamant_34.jpg

Serval V2.0
Serval_48.jpg

Wonder
wonder_27.jpg

Pr2 Cox Edition
pr2coxedition_25.jpg

Raptor30
raptor30.jpg

Bert, hoe houden jullie ze uit elkaar in de lucht, lijkt me knap lastig met deze uni-kleuren ;-)

P.S. welke weegt hoeveel....:?:..:?:

Het uit elkaar houden is inderdaad een groot probleem.

Van links naar rechts:De Holiday van Bert is 160 gram,die van Derk is 170 gram (gruwelijk zwaar) en Dick's nieuwe holiday is 150 gram WAUW !!!

De Holiday van mij (160 gram) is uitgerust met een Astro 010 met Jeti 18 regelaar (zonder koelplaat) 2x6gram servo's en een 6 gram MPX pico 3/4 ontvanger.

De Holiday van Derk is wat zwaarder door de MPX 5/6 ontvanger.

De Holiday van Dick is wat lichter door de Jeti 04 regelaar.

Per holiday is ongeveer 1 gram verf gebruikt.

Ik heb nu ongeveer 14 verschillende propellers geprobeerd en de Günther speelgoed prop blijkt het beste rendement te hebben.

Ik dacht dat je dat nieuwe met helium opgeschuimde styropor gebruikte die vandaag precies 2 jaar geleden geintroduceerd is....

Holyday weegt:
Netto piep ca. 35 gram, houtjes touwtjes en druppeltjes lijm 15 gram
Dus kaal kistje weegt ca. 50 gram (inclusief 1gram verf )
Astro 32 gram Jeti 04 3 gram 12 gram servo en 7 gram ontvanger, maakt afgerond 55 gram dus weegt je voedselpaketje 45 gram
Conclusie je gebruikt 2 x KOKAM 1020 of 3 x E-Tech 700 voor de voeding, 't kennet....

Q.E.D.

Was ook al uit verschillende hoeken bij IMA bevestigd...

!! Gunter rules!!

Dirk zei:
Conclusie je gebruikt 2 x KOKAM 1020 of 3 x E-Tech 700 voor de voeding, 't kennet....

Q.E.D.

Mis. Er zitten 3 Kokams 880 tot 1020 in. De eerste serie Holiday's (met smalle romp) waren van wat lichter schuim. Helaas worden deze niet meer gemaakt omdat sommige onverlaten er veel te zware spullen in stopten, waardoor de vleugels bij wilde manouvres afbraken..........

nou dan hier maar m'n charter, hij is nu nog niet zo mooi, maar over een poosje ga ik hem opnieuw bespannen. :lol: :lol: :lol:
afb938.jpg

je kan beter een nieuwe fotocamera kopen.... 8)
Maar dit is mijn toestel (nog):

afb939.jpg

de bespanning komt niet helemaal tot zijn recht...
Dit was dus de eerste vlucht

Jorrit zei:
Dit zijn nog LANG niet alle modellen... Kom op!! Posten iedereen!!

Nou nou.... Tsss.... Niet zo nerveus... Iedereen is natuurlijk druk bezig foto's te maken, die moeten dan ontwikkelt....(eerst het rolletje vol...), dan scannen, uploaden, etc... Dat duurt effe...

:proost:

vaan zei:
je kan beter een nieuwe fotocamera kopen.... 8)
nou daar ligt het niet aan hoor..., het is met een videocamera gefilmt en daarna uit de film weer plaatjes gehaald, vandaar... :? :yes:

mijn laaste bouwsel de dag van zijn maiden flight

fotos van de andere volgen
afb943.jpg

Hier een totaal overzicht van mijn vliegtuigen:

afb2135.jpg

Hier staat mijn in aanbouw zijnde Tipsy Nipper met 6,5cc 2-takt nog niet bij.

Groeten,
Berto.

Back