Plaats hier foto's en video's van je RC auto in actie.

Niet echt een topic gevonden, Wel een topic dat je een lijstje.. geeft wat voor auto's je hebt..

Heb jij een mooie '' Actie '' Foto?.. Of filmpje kan je ze hier plaatsen..
Dan hebben we een mooi lijstje bij elkaar...

t7i1770.jpg

t7i1740.jpg

t7i1709.jpg

t7i1882.jpg

t7i2098.jpg

Belichting is helaas niet zo goed..

Laatst bewerkt:
Ja hoor meer dan 2 jaar lang..
Was Xray xb8 TQ Met alu motortsteun alu fusees alu uprichts en alu chassis verstevigingen..

Enkel de schokdempers waren iedere 3 maand aan de revisie setjes toe, wel heel apart..

Goed landen was het devies, en das ALTIJD goed gegaan, met een verkeerde landing is het afvragen OF er iets heel blijft....

EDIT:

Vloog indertijd wel evne 1000 euro ;) Best wle spannend altijd, maar goed jumpen was en is me passie...
27-01-2008%2008.jpg

Savage van hpi, kwam minder hoog, maar bleven de schokbrekrs wel van heel ;)
27-01-2008%2013.jpg

27-01-2008%2014.jpg

27-01-2008%2015.jpg

Laatst bewerkt:
Ja mooi werk.. Wil wel weer een electro buggy op basis van de xb8TQ!
Als ik wat geld over heb, dan word dat een van de dingne welke ik nog eens wil doen!

Savvy en Xray:
xray%20savx%20poster.jpg

Gaat soms niet altijd goed:
snertrace9.jpg

Soms bijna de fotograaf aangereden:
Gs%20Storm%20Ubbena%2010-05-2004%20041.jpg

hm

ik zie mezelf niet als een extreem technisch persoon, maar ik vermoed toch dat je motor het niet meer doet op die middelste foto..
Wel respect, gevolg van een foute landing?

Zo te zien ligt ie in 2en :). Moet je een goeie klap mee hebben gemaakt denk ik zo.

Laatst bewerkt door een moderator:
hm

ik zie mezelf niet als een extreem technisch persoon, maar ik vermoed toch dat je motor het niet meer doet op die middelste foto..
Wel respect, gevolg van een foute landing?

Iets met een schans, iets met een wedstrijd, iets met een overpowerd motor, en iets met verkeerd landen (recht op het dakje)...

Nee opgefokte savvy's zijn niet echt geschikt voor hoogvliegen... De opgefokte Xray wel ;)

Back