plan Beaver DHC 2 Jamara

Hallo

Kan iemand helpen aan de plannen van de vleugels 1 op1 van beaver dhc 2 jamara.Balsa kit
Ik heb het vliegtuig gekocht met CD erbij. Echter in de map van de beaver steken de verkeerde tekeningen.
Heb contact genomen met Jamara Duitsland en voor de derde keer antwoorden deze niet.Vermoedelijk is mijn engels zo slecht?
Waar hem kochten heeft de man mij opgeroepen, dat hij de plannen had ontvangen, maar 100 km voor niets wederom de verkeerde ( ondanks alle positieve inspanningen van de verkoper.)
Dus als iemand mij hieraan kan helpen zeer graag.
Ik zoek niet de handeleiding die zit bij, maar het plan van de vleugels 1 op 1 en normaal steken deze erin, van de ander modellen wel behalve de beaver.

Op voorhand bedankt

Eddy

Hey Maarten

Vriendelijk bedankt.
Ik heb hen gemaild even afwachten wat ze gaan antwoorden.
Tussentijds van Jamara eindelijk antwoord ( na 4 mails)gekregen dat ze de plans naar de handelaar in Nederland ( die man heb ik niks te verwijten, daar die echt alles doet o te helpen) hebben gestuurd.
Deze had nog niets ontvangen. Hopelijk deze keer de correcte.

Nogmaals dank voor de link heb er een mooi voorbeeld uitgehaald hoe ik hem ga kleuren.

Groeten
Eddy

Het resultaat

Jamara en kan de plannen van de vleugels 1:1 niet bezorgen voor hun Beaver.
Ondanks dat ze voor alle ander modellen dit wel kunnen.
Ik vraag mij af hoe dat ze die dan maken. Maar dit is het antwoord van hen.
Dus let op als je een Jamara koopt kijk of er de plan bij zitten dat maakt de bouw veel aangenamer. En bij die van de Beaver zit die niet bij.

Groeten
Eddy

Het resultaat

Jamara en kan de plannen van de vleugels 1:1 niet bezorgen voor hun Beaver.
Ondanks dat ze voor alle ander modellen dit wel kunnen.
Ik vraag mij af hoe dat ze die dan maken. Maar dit is het antwoord van hen.
Dus let op als je een Jamara koopt kijk of er de plan bij zitten dat maakt de bouw veel aangenamer. En bij die van de Beaver zit die niet bij.

Groeten
Eddy
Dus de beaver wordt standaard verkocht zonder plan erbij? Toch wel raar...

Dag Maarten
Er zit wel een plan bij maar niet van de vleugels 1:1 wat de opbouw, stukken makkelijker maakt.
Ook de uitleg is zeer beperkt.Enkel het centraal lichaam is goed uitgelegd ,maar de bouw van de vleugels of staartgedeelte daar moet je maar naar raden .? Gelukkig is er internet dat je hier en daar kan wat terug vinden.
Dus schitterend is het niet vooral als je de eerst maal eentje bouwt
Gr

Eddy

Back