Plastic card

HELP!!! :confused:

Ik heb een probleempje / uitdaging. Ik heb besloten om een nieuwe diorama te gaan bouwen. Voor dit project ben ik opzoek naar TRANSPARANT PLASTIC CARD van 1 mm dik. De plastic modelbouw vrienden van Evergreen Products maken wel transparant plastic card maar dit is niet verkrijgbaar in 1 mm dikte.

Ik heb wel een website gevonden in Schotland (wonderlandmodels) waar plastic card van 1 mm te koop is en niet eens zo duur 2 pond per plaat, maar hun verzendkosten zijn exorbitant hoog 14 pond :o..

Hebben jullie nog sugesties, webshops of andere "modelbouw" winkels liefst in Europa waar ik dit spul zou kunnen vinden????

Dank alvast voor de hulp / sugesties

Paul

Hoi

Kun je niet gewoon een 1mm acryl plaat gebruiken?
Deze heb ik ook wel eens gebruikt.
Gewoon te halen bij Gamma oid

gr modellmaker

Heren heren,

Dank voor de suggesties, gisteren ben ik ook even langs de lokale Limburgse hobby Bob in Overloon geweest en daar kreeg ik de tip om een oude juwelcase van een cd singeltje voor mijn project te gebruiken. Het stukje transparant heb ik dus nodig om een stukje gewapend glas na te bootsen met behulp van een EDUARD Photo Etch setje voor de Bell-P-39 / P-400....

Maar ik ga ook even de site en lokale bouwmarkten bezoeken mocht het idee wat ik nu heb niet werken. Moet toch noch langs de Praxis voor wat multiplex voor de ondergrond van mijn diorama en wat schuurpapier.

Met Modelbouw Pleizier.

Paul

:rolling: Ureka,

Ik heb bij ModelbouwShopFlevoland :worship: 1 mm transparant plastic card gevonden waar een :pc: en modelbouwforum al niet goed voor zijn.

Back